سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

نگاه کاسب‌کارانه‌ای بر بدن نیمه‌جان کارون وجود دارد

/ مدیریت منابع آب و عدم انتقال آن، شاه‌بیت حل مشکلات خوزستان
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مدیریت منابع آب و عدم انتقال آن، شاه‌بیت حل مشکلات خوزستان است، گفت: نگاه کاسب‌کارانه‌ای بر بدن نیمه‌جان کارون وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، همایون یوسفی امروز در نشست علنی مجلس پس از قرائت گزارش کمیسیون انرژی درباره بحران اخیر قطعی آب، برق و مخابرات استان خوزستان، اظهار کرد: استان خوزستان به عنوان قطب اول کشاورزی و پتروشیمی کشور به حساب می‌آید.  
وی در ادامه عنوان کرد: استان خوزستان ۸۰ درصد از نفت و گاز کشور، ۲۰ درصد تولید ناخالص ملی و یک سوم منابع آب کشور را تامین می‌کند‌.   
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا مشکلات خوزستان بر توسعه کشور تاثیر زیادی خواهد گذاشت، چرا که این استان به عنوان سد اول دفاعی اقتصادی به حساب می‌آید.   
یوسفی با تاکید بر اینکه محیط زیست هیچ استانی از کشور مانند محیط زیست خوزستان دستکاری نشد، عنوان کرد: متاسفانه این کارها و اقدامات در حوزه‌های چون نیرو، راه و شهرسازی، کشاورزی و نفت در حال ادامه است. 
  وی تصریح کرد: مشکلات قطعی برق، آب و گاز استان خوزستان برگرفته از کمبود منابع آبی و همچنین مساله گرد‌و‌غبار است و برای کنترل این مشکلات باید منابع آب و عدم انتقال آن مدیریت شود و این به عنوان شاه‌بیت کنترل مشکلات استان است‌. 

نماینده مرذم اهواز در مجلس با تاکید بر اینکه بر سر بدن نیمه جان کارون نگاه کاسب‌کارانه وجود دارد، گفت: حدود ۴۰ درصد از آورده کارون و دیگر رودخانه‌های استان خوزستان کاهش پیدا کرده است‌.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد