سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تعدادی از عوامل ناامنی روستای پتک جلالی باغملک احضار شدند

/افراد دخیل در حوادث پتک جلالی با معرفی خود از تخفیف درمجازات برخوردار می‌شوند
تعدادی از عوامل ناامنی روستای پتک جلالی باغملک با حکم مقام قضایی احضار شدند.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با اعلام این خبر اظهار داشت: باتوجه به شدت یافتن درگیری طایفه ای در روستای پتک جلالی باغملک و عدم تمکین طرفین دعوا به تعهدات خود در نشست با هیات‌های صلح و سازش روز گذشته تعدادی از عوامل ناامنی با حکم مقام قضایی احضار شدند تا پاسخگوی آتش افروزی‌های یکساله خود باشند.

وی افزود: کشتن مردم بی گناه طی یکسال گذشته و ناامن کردن منطقه با درگیری‌های مسلحانه مساله‌ای نیست که با مماشات دستگاههای مسؤول مواجه شود.

این منبع خاطرنشان کرد: طی یکسال گذشته تلاش بر این بود که این اختلاف طایفه‌ای با صلح و سازش حل شود که متاسفانه این دو طایفه به موارد تعهد داده شده تمکین نکرده و باز هم اقدام به سلب امنیت و آرامش منطقه کردند.
وی در ادامه همچنین از شناسایی دیگر عوامل ناامنی در روستای پتک جلالی باغملک خبر داد و گفت: چنانچه افراد دخیل در حوادث این روستا پیش از ورود دستگاه‌های امنیتی و انتظامی اقدام به معرفی خود کنند  تخفیف درمجازات شامل حال آنها خواهد شد و گرنه با برخورد جدی قانون مواجه می‌شوند.

به گزارش فارس، طی یکسال و نیم گذشته درگیری‌های طایفه ای در روستای پتک جلالی باغملک دهها کشته و زخمی برجای گذاشته است بنحوی که بارها مردم شهرهای رامهرمز و باغملک خواستار اقدام جدی‌تر برای مقابله با عوامل ناامنی شده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد