سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

خوزستان در بخش تولید برق مشکلی ندارد

/میزان مصرف به بیش از 7800مگاوات رسید
وزیر نیرو با اشاره به اینکه در تولید برق به ویژه در منطقه خوزستان مشکلی نداریم گفت: شبکه برق به خوبی کار خود را انجام می‌دهد درجه حرارت به شدت بالا رفته و میزان افزایش مصارف بیشتر از آن چیزی بود که ما پیش بینی کردیم و این به دلیل شدت گرما است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، حمید چیت چیان پیش از ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از چند طرح آبیاری وزهکشی در جمع خبرنگاران در شهرستان شوش اظهار کرد: اولین پروژه افتتاحی سفر امروز به خوزستان، دشت ارایض شهرستان شوش است و بخشی از آن در دشت دوسلق شهرستان است.

وی ادامه داد: مساحت این پروژه بیش از ۱۷ هزار هکتار است و همچنین در رامهرمز و آبادن پروژه‌های دیگری به بهره برداری می‌رسد.

وزیر نیرو در ادامه افزود: جمع مساحت پروژه‌هایی که امروز به بهره برداری می‌رسد بیش از ۲۰ هزار هکتار است و اعتبارات احداث آنها بالغ بر ۱۹۹ میلیارد تومان است.

چیت چیان خاطرنشان کرد: با افتتاح این گونه پروژه‌ها، آب با هدر رفت و تلفات کمتری به دست کشاورزان می‌رسد و به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنند امیدواریم که در ادامه برنامه ها، دو سد دیگر هم کلنگ زنی شود که اطلاعات آنها را به موقع می‌دهیم.

وزیر نیرو در ارتباط با وضعیت برق خوزستان گفت: خوشبختانه اکنون در موضوع تولید برق به ویژه در منطقه خوزستان مشکلی نداریم و شبکه به خوبی کار خود را انجام می‌دهد درجه حرارت به شدت بالا رفته و میزان افزایش مصارف بیشتر از آن چیزی بود که ما پیش بینی کردیم و این به دلیل شدت گرما هست.

وی با اشاره به اینکه گرما دو هفته در خوزستان ادامه دارد، گفت: میزان مصرف به بیش از هفت هزار و ۸۰۰ مگاوات رسیده ولی نیروگاه‌های ما با آمادگی کامل این برق را تولید و شبکه ها نیز آمادگی کامل دارند.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه مشکلی در تامین برق مورد نیاز مردم تصریح کرد: برق رسانی به نحو مطلوب در حال انجام است، البته طبیعی است که در تمام شبکه‌ها حوادثی پیش بیاید ولی از نظر آمادگی شبکه و ظرفیت تولید کار به نحو مطلوب در حال انجام هست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد