سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

برگزاری گردهمایی سراسری مدیران راه‌آهن کشور؛ فردا در اهواز

گردهمایی سراسری مدیران راه‌آهن کشور فردا در اهواز برگزار می‌شود.

سعید رسولی، عضو هیات‌مدیره شرکت راه‌آهن ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، اظهار کرد: فردا، پنج‌شنبه (15 تیرماه) گردهمایی سراسری مدیران کل راه‌آهن کشور با حضور معاون وزیر راه، اعضای هیات‌مدیره راه‌آهن و مدیرکل راه‌آهن جنوب و مدیران کل ستادی و مناطق راه‌آهن کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این گردهمایی به‌طور مستمر هر سال چندبار و هربار در منطقه‌ای از کشور، برای بررسی برنامه‌های راه‌آهن و ارزیابی پیشرفت امور، اعلام سیاست‌ها و ایجاد هماهنگی بین مدیران برای تحقق اهداف برگزار می‌شود.

رسولی ادامه داد: در این همایش ضمن پیگیری مصوبات جلسات قبلی، برنامه‌های عادی راه‌آهن مطرح می‌شود و مدیران حاضر در همایش با یکدیگر برای پیشبرد برنامه‌های راه‌آهن تبادل‌نظر می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری همایش در اهواز با وجود گرمای شدید، خاطرنشان کرد: این همایش در اهواز برگزار می‌شود. علی‌رغم وجود هوای گرم و نامناسب منطقه جنوب، به خاطر اینکه از نزدیک از همکاران راه‌آهن جنوب تشکر کنیم و برای بررسی موانع و مشکلات راه‌آهن این منطقه و پیشرفت کار در استان خوزستان که برای ما اهمیت بالایی دارد، در اهواز حضور می‌یابیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد