سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

آخرین وضعیت رسیدگی به خوابگاه دانشجویی به نقل از رییس دانشگاه شهید چمران اهواز

            اهواز – ایرنا – رییس دانشگاه شهید چمران اهوزا در خصوص آخرین وضعیت و اقدامات دانشگاه در خصوص حل مشکل سیستم سرمایشی خوابگاه دانشجویی دانشگاه توضیحاتی ارائه داد.

دکتر غلامحسین خواجه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دنبال برگزاری 2 جلسه با دانشجویان دانشگاه به آنها حق دادیم که نسبت به مشکلات رفاهی و سیستم سرمایشی خوابگاه اعتراض داشته باشند.
وی افزود: با تعمیرات جزئی و توصیه های مسولان فنی با اضافه کردن یخ ، کیفیت تا حدی بهتر شده که البته شرایط در حد ایده آل نیست و دمای هوا در خوابگاه به 25 تا 26 درجه بالایصفر رسیده است.
خواجه ادامه داد: اما ما راضی به اینگونه وضعیت برای دانشجویان نیستیم چون تعمیرات عمده هنوز صورت نگرفته است که به محض پایان ترم و تخلیه خوابگاهها تعمیرات آغاز می شود.
رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در حال حاضر خوابگاه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، یک خوابگاه از طرف دانشگاه در شهر و یک خوابگاه 200 تا 300 نفره از طرف دانشگاه آزاد برای دانشجویان آماده شده است که دانشجویان در صورت تمایل می توانند به آنجا نقل مکان کنند اما آنها به علت قرارداشتن در فصل امتحانات تمایلی به جابجایی ندارند.
وی بیان کرد: کتابخانه مرکزی به صورت 24 ساعته به همراه سرویس ایاب و ذهاب برای استفاده دانشجویان آماده است و دانشجویان از فضاهای عمومی خوابگاه از جمله نمازخانه و فضای ورزشی و اتاق های خوابگاه استفاده می کنند.
مجتمع خوابگاهی دانشگاه شهید چمران اهواز شامل 10 بلوک خوابگاهی است که سرمایش و تهویه 2 بلوک از آن به وسیله کولر و بقیه به صورت سیستم تهویه مرکزی (چیلر) تامین می شود.
گزارش، تعدادی از دانشجویان خوابگاه حضرت معصومه (س) دانشگاه شهید چمران اهواز از چهارشنبه شب در اعتراض به گرمی هوای محل اسکان خود ناشی از کار افتادن سیستم خنک کننده اتاق های خود در این مجمتع خوابگاهی تجمع کردند.
دانشگاه شهید چمران اهواز دارای 13 دانشکده با 53 گروه آموزشی و بیش از 16 هزار دانشجو از مقطع کاردانی تا دکتری تخصصی است.
3004/6064
خبرنگار: خاطره غفاری** انتشار دهنده: محسن بهاروند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد