سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اعتراض دانشجویان دانشگاه چمران اهواز به وضع نامناسب دستگاه‌های سرمایشی خوابگاه دخترانه در گرمای بی‌سابقه

دانشجویان خوابگاه دخترانه حضرت معصومه(س) دانشگاه چمران اهواز در اعتراض به وضع نامناسب سیستم سرمایشی و بالا بودن دمای اتاق‌‌ها دست به تجمع اعتراض‌آمیز زدند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، دانشجویان دختر دانشگاه شهید چمران در اعتراض به خرابی سیستم‌های سرمایشی خوابگاه خود دست به تجمع اعتراض‌آمیز زدند و خواستار پاسخگویی مسؤولان شدند.

گرمای بی‌سابقه هوا در خوزستان و خرابی سیستم سرمایشی خوابگاه باعث بروز مشکلات جدی برای دانشجویان آنهم در فصل امتحانات شده است.

در این حال رییس دانشگاه شهید چمران اهواز در پاسخ به اعتراض دانشجویان به خرابی دستگاه‌های سرمایشی قول اصلاح این سیستم را داد.

غلامحسین خواجه خاطرنشان کرد: اعتبار موردنیاز برای اصلاح دستگاه‌های سرمایشی خوابگاه حضرت معصومه(س) تامین شده و بلافاصله پس از پایان ترم انجام خواهد شد.

وی در خصوص حل مشکل دانشجویان نیز گفت: با هماهنگی‌های انجام ‌شده هم اکنون خوابگاهی در سطح شهر آماده شده تا آن دسته از دانشجویان که با مشکل بیشتری در اتاق‌های خوابگاه مواجه هستند بتوانند در صورت تمایل در این خوابگاه مستقر شوند.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: پیش‌بینی نکرده بودیم گرمای هوای اهواز به این میزان افزایش پیدا کند و سیستم‌ خنک کننده فعلی نتواند به ‌خوبی عمل کنند.  

وی افزود: میدواریم با اصلاح این سیستم شاهد بروز مشکلاتی برای دانشجویان نباشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد