سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

هیچ دانشجوی معترض به مشکلات اخیر به کمیته انضباطی معرفی نشده است

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به اینکه اعتراضات صنفی جزو حقوق قانونی دانشجویان است، گفت: هیچ‌کدام از دانشجویان دختر و پسر معترض به مشکلات روزهای اخیر در خوابگاه‌های دانشجویی، به کمیته انضباطی معرفی نشده‌اند.

به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، دکتر محمدرضا علم با اعلام این خبر اظهار کرد: در چند روز گذشته اخباری مبنی بر معرفی دانشجویان معترض به وضعیت به وجود آمده در فضای مجازی منتشر شده که تمامی این مطالب را تکذیب می‌کنیم.

وی عنوان کرد: اعتراض به مشکلات پیش‌آمده در خوابگاه‌ها به دلیل مشکل در سیستم‌های خنک‌کننده در این فصل سال و هم‌زمان با برگزاری امتحانات را حق دانشجویان می‌دانیم و مسئولان دانشگاه نیز در تلاش برای حل این مشکلات هستند.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: می‌دانیم که این مشکل موجب ناراحتی بین دانشجویان شده است و در حال حاضر با تمام توان درصدد حل این مشکل هستیم.

علم گفت: در روزهای گذشته نمازخانه خوابگاه‌ها، سالن تربیت‌بدنی و سالن‌های کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه برای استراحت و مطالعه دانشجویان به‌صورت تمام‌وقت دایر بوده است.

وی ادامه داد: احتمال بروز خرابی در سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی امری طبیعی است که البته باید تعمیرات لازم انجام شود تا مجددا سیستم در مدار قرار گیرد؛ همزمانی خرابی سیستم سرمایشی در مناطق گرمسیری همچون اهواز به‌ویژه با توجه به افزایش دمای هوا در روزهای اخیر تا 50 درجه یا بالاتر موجب تشدید این مشکل شده است. مدیریت و کارکنان دانشگاه با جدیت در تلاش هستند تا این مشکل به‌طور کامل حل شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد