سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مطالبات کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به حق است

فرماندار شوش گفت: تاخیر در پرداخت حقوق کارگران و پرداخت مستحقات بیمه بازنشستگان از مطالبات به حق کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه است که پرداخت خواهد شد.

رضا نجاتی  امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شوش خواستار توجه بخش خصوصی به مطالبات کارگران شد و اظهار کرد: تعداد 350نفر از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر بازنشسته شده‌اند که پرونده بازنشستگی آنها به دلیل پرداخت نشدن 4درصد بیمه به تعویق افتاده است.
وی ادامه داد: نشست‌هایی در این رابطه با مسئولان بیمه و هیات مدیره شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه برگزار شده است و مقرر شد توافقی در رابطه با پرداخت 4درصد بیمه صورت بگیرد.
رئیس شورای تامین شوش تصریح کرد: هیات مدیره شرکت در رابطه با پرداخت 4درصد بازنشستگان و حقوق کارگران اقداماتی انجام داده اند ولی این اقدمات کافی نیست.
وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در رابطه با پرداخت مطالبات کارگران تصریح کرد: بخشی از مطالبات و مستحقات کارگران طی چند روز آینده پرداخت خواهد شد.
فرماندار شوش از صبر و همکاری کارگران این شرکت تقدیر کرد و بیان کرد: کارگران قشر زحمتکشی هستند که از لحاظ اقتصادی باید به در آمد آنها توجه شود در آستانه عید فطر پرداخت حقوق آنها تسریع خواهد شد.
به گزارش فارس، کشت و صنعت هفت تپه، یکی از قدیمی‌ترین کارخانه تولید شکر از نیشکر در کشور است که بیش از نیم قرن از تاسیس آن می‌گذرد. این کارخانه طبق اصل 44 قانون اساسی اواخر سال 94 از سوی سازمان خصوصی سازی از چرخه دولتی خارج و به بخش خصوصی واگذار شد. شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در 15کیلومتری شهرستان شوش  واقع است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد