سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

پتروشیمی، دومین پیروزی خود را در مرحله فینال کسب کرد

اهواز _ ایرنا _ تیم پتروشیمی بندر امام دومین دیدار خود در مرحله فینال رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایرنا، روز دوشنبه تیم پتروشیمی بندر امام در دومین رویارویی خود برابر تیم پالایش نفت آبادان در مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در سالن اندیشه شهرستان ماهشهربا نتیجه 84 بر 62 پیروز میدان شد.
حضور پرشور تماشاگران ماهشهری در این بازی از مهمترین حواشی این بازی به شمار می رفت.
تیم پتروشیمی با ترکیب اولیه اوشین ساهاکیان، بهنام یخچالی، حامد حدادی، جیمس ویت و محمدرضا جمشیدی وارد زمین شد همچنین سعید داورپناه، فرید اصلانی، محمد حسن زاده، دورن پارکینس و رایان ریچارد برای پالایش نفت آبادان به میدان رفتند.
در کوارتر اول این دیدار شاگردان مهران شاهین طبع در ابتدای کار توپ و میدان را به خوبی از آن خود کردند و 7 امتیاز از حریف خود پیشی گرفتند اما در ادامه کار شاگردان حماد ثامری فاصله امتیازات را با حریف خود کمتر کردند که در نهایت کوارتر تر اول با نتیجه 19 بر 15 به سود پتروشیمی به پایان رسید.
در کوارتر دوم بازی در حالی که پتروشیمی حامد حدادی را از زمین خارج کرده بود، بازیکنان پالایش نفت آبادان روند ضعیف خود در کوارتر اول را جبران کرده و با توپ ربایی و پرتاب های دقیق خود از تیم پتروشیمی پیشی گرفتند و با نتیجه 36 بر 34 پیروز این کوارتر شدند.
در کوارتر سوم بازی بازیکنان پتروشیمی بندر امام با ارائه یک بازی بسیار جذاب و تماشاگرپسند عرصه را به حریف خود تنگ کردند و با نتیجه عجیب 31 بر 9 پیروز این کوارتر شدند.
کوارتر چهارم بازی در حالی آغاز شد که تیم پتروشیمی نسبت به حریف خود برتری 20 امتیازی داشت و با خیال آسوده تری به کار خود ادامه می داد در حالی که بازیکنان پالایش نفت تمرکز خود را از دست داده بودند و پرتاب های آن ها وارد سبد نمی شد.
با توجه به اختلاف امتیاز بازی به سود پتروشیمی، مهران شاهین طبع بازیکنان اصلی خود همچون حامد حدادی و بهنام یخچالی را از زمین بازی خارج کرد.
پکوارتر چهارم بازی در نهایت با نتیجه 19 بر 17 به سود پتروشیمی به پایان رسید.
در این بازی حامد حدادی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران با 17 امتیاز و 15 ریباند پر امتیاز آورترین بازیکن پتروشیمی شناخته شد همچنین سعید داورپناه با کسب 22 امتیاز بیشترین امتیاز را در بین یاران پالایش نفت آبادان کسب کرد.
سومین دیدار مرحله فینال بین دو تیم پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان روز پنجشنبه در اهواز برگزار خواهد شد.
6002خبرنگار : محمد شاکری **انتشار دهنده :کبری آقازری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد