سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

حدود ۱۲۰ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد

کراپ‌شده - کشف مواد مخدر
شناسهٔ خبر: 3979568 -
اهواز- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از کشف مقدار ۱۱۹ کیلو و ۲۷۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان اندیمشک خبر داد.

سرهنگ سید محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ادامه روند مبارزه جدی و بی امان با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و در پی کسب خبری از سربازان گمنام امام زمان مبنی بر فعالیت یک باند توزیع مواد مخدر در اندیمشک موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اندیمشک با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی یک دستگاه خودروی پژو پارس که سوداگران مرگ برای رد گم کردن آن را در داخل یکی از اماکن عمومی و پرتردد پارک کرده بودند را شناسایی و توقیف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: پس از انتقال خودرو به مقر پلیس در بازرسی از آن مقدار ۱۱۹ کیلو و ۲۷۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

سرهنگ صالحی تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی سوداگر مرگ که مواد مخدر مکشوفه متعلق به وی بود شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با سلامت جامعه و موجب فروپاشی خانواده ها و جوانان می شود، از مردم خواست تا هرگونه فعالیت فروشندگان مواد مخدر را سریعا به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد