سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

ستادهای تبلیغاتی سه کاندیدای ریاست جمهوری در خرمشهر دایر شد

            خرمشهر - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی خرمشهر و رئیس ستاد انتخابات شهرستان گفت:ستادهای تبلیغاتی سه کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نقاط مختلف این شهرستان برپا شده است.

کاظم بهردینی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:ستادهای انتخاباتی محمدباقر قالیباف ،حجت الاسلام حسن روحانی و حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی درخرمشهر تشکیل شده است.
وی افزود:درخواست برپایی ستاد انتخاباتی سیدمصطفی آقامیرسلیم و دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات شهرستان خرمشهر ارائه نشده است.
افزود:تاکنون تخلفی از هواداران نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در خرمشهر گزارش نشده و فعالیت تبلیغاتی هواداران و ستادهای تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری در فضایی با نشاط در حال انجام است.
وی گفت:تاکنون تقاضایی برای تشکیل ستاد انتخاباتی دیگر نامزدهای ریاست جمهوری در شهرستان خرمشهر به ستاد انتخابات این شهرستان ارائه نشده است.
وی شمار عوامل اجرایی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را سه هزار نفر عنوان کرد و گفت: 100 صندوق برای انتخابات شورای شهر و روستا وجود دارد که 68 صندوق مربوط به شهر خرمشهر است.
پنجمین دوره انتخابات شورهای شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیست و نهم اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان و شهرستان خرمشهر برگزار می شود.
7100/6125 خبرنگار: کمیله حجازی *** انتشار:سیدبهادر حسینی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد