سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

دردِ دل مردم خرمشهر در آستانه انتخابات

پایکوبی و مطربی در ستاد برخی از نامزدهای انتخاباتی شورای شهر برای مردم خرمشهر قابل قبول نیست/ نامزدها به بیان ایده و برنامه‌های خود بپردازند
برخی از مردم خرمشهر دردِ دل و مشکلات خود را در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر بیان کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، در آستانه پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا قرار داریم و فضای انتخاباتی در شهرستان به اوج خود رسیده است و باید گفت همه مردم در این ایام نیز بر موج این انتخابات سوار شده و زندگی آنها نیز هم رنگ و بوی انتخاباتی و تحلیل‌های سیاسی به خود گرفته است. 
 
بر همین اساس تعدادی از مردم شهرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس به بیان انتقادات و دردِ دل خود پرداختند. 
 
عبدالساده اصلیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر، اظهار کرد: همه ما می‌دانیم که شورای شهر بسیار اهمیت دارد و برای شهر همانند قلب برای انسان است، اگر شورای شهر ما خوب و توانمند شکل بگیرد، قطعا آبادی شهر تحقق پیدا خواهد کرد. 
 
وی ادامه داد: اگر ما در خرمشهر شورایی داشته باشیم که بر اساس منفعت طلبی و منیت‌ها شکل گرفته باشد، قطعا منحل شدن آن بسیار با ارزش‌تر از بودن آن است. 
 
این شهروند گفت: امیدوارم امسال مردم ما نسبت به سال‌های گذشته و بدبختی‌های ایجاد شده در شهرستان عبرت بگیرند و اشخاصی را بر مسند تصمیم‌گیری بفرستند که دلسوز، متعهد، متدین و کارآمد باشند. 
 
 *مردم به شخص اصلح رأی دهند
هادی دیگر جوان شهرستان خرمشهر اظهار کرد: پایکوبی و مطربی در برخی از ستادهای نامزدهای انتخاباتی برای مردم خرمشهر قابل قبول نیست و این نوعی برانگیختن احساسات و فریب مردم و به منزله دور کردن آنها از مطالبات و اهداف خود به حساب می‌آید. 
 
وی ادامه داد: مردم ما باید این نوع فریبکاری‌ها را در وهله اول بشناسند و بعد در مقابل آن ایستادگی کنند، اگر مردم ما نسبت به این اقدامات و عدم توجه نامزدها به مشکلات مردم بی تفاوت باشند، قطعا ترقی و پیشرفت خرمشهر حاصل نخواهد شد. 
 
این جوان گفت: نامزدها باید ایده‌های خود برای حل مشکلات و معظلات و برنامه‌های خود برای جذب سرمایه‌گذار و خرمی شهر را بیان کنند تا مردم از روی فکر به شخص اصلح رأی دهند، متاسفانه برخی از افراد به دنبال شلوغ کردن ستادهای خود هستند تا از این ظرفیت خودی نشان دهند. 
 *مردم گول احساسات را نخورد
خانم محمدی دیگر شهروند شهرستان خرمشهر اظهار کرد: ما باید در انتخابات شرکت کنیم و شخص اصلح را بشناسیم و به دیگران معرفی کنیم، اگر این اقدامات را انجام ندهیم، حق نداریم که نسبت به آینده شهر خود صحبتی داشته باشیم.

وی افزود: مردم گول احساسات را نخورند، برخی از نامزدها از احساسات، طوایف، قشر و تنوع قومیتی استفاده می‌کنند که این اعمال در حق شهر و مردم نیست، نباید به هر قیمتی رأی جمع کرد و از سادگی مردم سوء استفاده کنند.

محمدی گفت: کاندیداتوری برخی از نامزدها برای حضور در مسند شورای شهر خرمشهر توهین به شعور مردم است، نداشتن تخصص و کارآمدی در میان برخی از نامزدها موج می‌زند، امیدوارم مردم با انتخاب درست جواب محکمی به توهین‌کنندگان بدهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد