سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مردم خوزستان دشمن شناس و دشمن ستیز هستند

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مردم خوزستان دشمن شناس و دشمن ستیز هستند، گفت: مردم خوزستان نشان دادند که برای دفاع از دین و ارزش ها و وطن در میدان حضور دارند.

به گزارش شفاف، حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در جمع عشایر استان خوزستان اظهار کرد: خوزستان، باب تشیع و جایگاه مردان غیور و شجاع است. مردم خوزستان اجازه ندادند که یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه مردم خوزستان دشمن شناس و دشمن ستیز هستند گفت: مردم خوزستان نشان دادند که برای دفاع از دین و ارزش ها و وطن در میدان حضور دارند. نشانه های بسیاری از دفاع در مردم خوزستان دیده می شود.

رئیسی ادامه داد: خوزستان، میدان بصیرت آفرینی و صبر و بردباری است. مردم خوزستان، مثال زدنی و الگو برای جامعه ما هستند.

نامزد انتخابات در ادامه با بیان اینکه فقر با نفت نمی سازد گفت: وجود ذخائر کشور با مشکلات هم سازی ندارد.

مردم با نداشتن می سازند اما با تبعیض هرگز

وی با بیان اینکه مردم با نداشتن می سازند اما با تبعیض هرگز، تصریح کرد: ممکن است کشور در جاهایی نداشته باشد اما مردم حاضرند که به سختی بیفتند اما مشکل زندگی خود را ابراز نکنند.

نامزد انتخابات اضافه کرد: وقتی مردم می بینند که امکان ایجاد شغل وجود دارد اما همچنان این مساله برایشان دغدغه است، برای آنها قابل تحمل نخواهد بود.

رییسی در ادامه با اشاره به مشکلات زیست محیطی استان خوزستان گفت: اصل بر محیط زیست است و توسعه اقتصاد فرع بر آن است؛ این نص صریح قانون است. چرا باید مشکل ریزگردها برای سال های پی در پی مردم خوزستان را رنج بدهد؟ آیا این مساله قابل پیش گیری و پیش بینی نیست؟

وی ادامه داد: مشکل کشور نبود ذخائر و منابع یا کمبود زمینه های کشاورزی و دام داری و کشاورزی گلخانه ای نیست؛ مشکل در ضعف مدیریت اجرایی و اقتصادی است. اگر مدیریت انقلابی و جهادی باشد، تمام این مشکلات قابل حل است.

بسیاری از مردم برای نقش آفرینی در اقتصاد آمادگی دارند

رییسی در ادامه با اشاره به لزوم دادن نقش به مردم جهت حل مشکلات کشور، گفت: بسیاری از مردم برای نقش آفرینی در اقتصاد آمادگی دارند؛ باید با کمک بخش خصوصی و تعاونی ها به مردم نقش بدهیم. اگر به جوانان و فرهیختگان و مروم نقش داده شود، می توانند همه گره ها را بگشایند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم حضور همه گرایش ها برای حل مشکلات گفت: ما کار و کرامت را کارت شناسایی ملی قرار داده ایم برای اینکه خط کشی ها از بین برود. با منابع خدادادی و نیروی انسانی متراکم، همه مشکلات قابل حل شدن است.

نامزد انتخابات ادامه داد: حتما باید 1 میلیون شغل در کشور ایجاد شود. علاوه بر تکمیل مسکن مهر، باید مسکن کرامت نیز رقم بخورد.

رییسی با اشاره به لزوم ایجاد اشتغال برای بومی های استان خوزستان اظهار کرد: چرا بومی ها باید احساس بیکاری کنند؟ الویت شغل با بومی هاست.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود درباره نحوه مدیریت خود گفت: مدیریت باید بر اساس شایستگی باشد. اینکه من گفتم در هیچ دسته و گروهی نیستم، به این دلیل بود که می خواهم کشور را فارق از گرایش ها اداره کنیم.

قفل مشکلات را می شود با حضور مردم و جوانان باز کرد

رییسی افزود: باید درصدی از منابع استان، خرج همان جا شود. این مساله قانونی است. زیر پای این استان، ذخایر عظیمی وجود دارد با این حال نباید روی زمین احساس کنیم که مشکلات، مردم را به سطوح آورده است.

نامزد انتخابات درباره رویکرد سیاسی دولت کنونی گفت: آقایان نباید وارد بحث های فرعی شوند؛ مردم سوال دارند، اینکه عمل به وعده ها چه شد؟ با منابع موجود می شود در این استان گره گشایی کرد.

وی ادامه داد: ما کلید قفل مشکلات را مردم می دانیم. قفل مشکلات را می شود با حضور مردم و جوانان باز کرد.

رییسی در بخش پایانی سخنان خود درباره رقیب هراسی دولت گفت: برخی می گویند که ما می خواهیم به عقب بازگردیم و به نوعی رقیب هراسی می کنند. شعار ما این است: نه وضع موجود و نه بازگشت به گذشته بلکه تغییر به نفع مردم. از ابتدای دولت کار و کرامت، کلید حل بسیاری از مشکلات زده خواهد شد.

منبع: مهر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد