سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

استاندار خوزستان عضو داوطلب هلال احمر شد

به مناسبت هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، استاندار خوزستان با پوشیدن لباس داوطلبی، عضو جمعیت هلال احمر شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان،  غلامرضا شریعتی در مراسم اهدای کارت داوطلبی که شب گذشته به مناسبت هفته جهانی هلال احمر و صلیب سرخ برگزار شد، اظهار کرد: وظایف و ماموریت‌های هلال احمر در سراسر جهان شناخته شده است. کار، خدمت و شعار هلال احمر، در حیطه مرزهای رسمی و قراردادی قرار نمی‌گیرد و کره زمین و جامعه بشری را مخاطب خود قرار داده است.

استاندار خوزستان خطاب به اعضای جمعیت هلال احمر استان عنوان کرد: در نهادی مشغول به کار هستید که با نهادهای دیگر کشور متفاوت و نهادی بین‌المللی است در حالی که سایر سازمان‌ها ملی، منطقه‌ای و استانی هستند.

شریعتی با بیان این‌که در سختی‌ها و بلایا این حس انسان‌دوستی امدادگران است که بدون توجه به رنگ، نژاد، مذهب و دین آن‌ها به کمک آسیب‌دیدگان می‌آید، افزود: این مایه فخر جامعه است که افرادی این شعارها را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند و برای بسط و گسترش این شعارها تلاش می‌کنند.

به گزارش ایسنا، دکتر علی خدادادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، نیز در این مراسم اظهار کرد: جمعیت هلال احمر با گستره فعالیت‌های متنوع در حوزه‌های مختلف،‌ در زمینه امداد و نجات، بهداشت و درمان در زمان وقوع حوادث و بحران‌های گوناگون و متعدد به هموطنانی که دچار آسیب‌های طبیعی می‌شوند، خدمات‌رسانی می‌کند.

وی با اشاره به طرح‌های "دادرس" و "خادم" که در راستای توانمندسازی آحاد جامعه اجرا می‌شوند، گفت: با اجرای این طرح‌ها می‌خواهیم مردم را در برابر مخاطرات طبیعی آماده کنیم.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این برنامه با اهدای کارت داوطلبی جمعیت هلال احمر خوزستان، استاندار به عضو داوطلب جمعیت هلال احمر خوزستان شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد