سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

ساختمان جدید اداره‌کل بازرسی خوزستان افتتاح شد

ساختمان جدید اداره‌کل بازرسی خوزستان امروز با حضور رییس سازمان بازرسی کل کشور در اهواز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، محمد آقاجری رییس سازمان بازرسی استان در مراسم افتتاح ساختمان جدید اداره‌کل بازرسی خوزستان که امروز، 19 اردیبهشت‌ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: پروژه ساخت ساختمان جدید اداره‌کل بازرسی استان در دو فاز تعریف شد که فاز اول آن در سال 91 به بهره‌برداری رسید و عملیات احداث فاز دوم این طرح در مهرماه سال 94 آغاز شد، اما به دلایلی تا شهریورماه 95، حدود 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

وی افزود: فضای اداری، تجهیزات و ملزومات اداری تاثیر مستقیمی در امکان انجام وظایف اداری دارد. اداره‌کل بازرسی با وظایف سنگین و حساسی که بر عهده دارد، به امکانات و تجهیزاتی متناسب با وظیفه خود نیاز داشت و احداث این ساختمان در این راستا بود.

آقاجری تصریح کرد: ساختمان قدیم اداره‌کل بازرسی خوزستان از دو خانه تجمیع شده بود و به‌صورت اداره در آمده بود. برخی از مهندسین نیز در خصوص امنیت و فرسوده بودن ساختمان هشدارهایی داده بودند که با تلاش‌های انجام‌شده ظرف مدت پنج ماه عقب‌ماندگی، ساختمان جدید تکمیل شد و به شکلی درآمد که در 20 اسفندماه آماده بهره‌برداری بود، اما به دلیل اینکه ساختمان تجهیز نشده بود، اکنون با تجهیز ساختمان، به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: ساختمان در هفت طبقه احداث شده و کلیه استانداردهای لازم در بحث عایق‌بندی نیز در آن لحاظ و 2 دستگاه آسانسور نیز در ساختمان تعبیه شده است. متناسب با کاربری، طراحی‌های ساختمان نیز انجام گرفت.

آقاجری عنوان کرد: با توجه به کلیه اقداماتی که در احداث ساختمان انجام شد، قیمت هر متر این ساختمان حدود  870 هزار تومان هزینه در بر داشت. امیدواریم بتوانیم در فضای جدید اداری وظایف و تکالیف را به خوبی انجام دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد