سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

حواشی حضور رئیسی در اهواز

فارس از حواشی حضور رئیسی در اهواز گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عصر امروز حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و یکی از نامزدهای انتخاباتی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، در جمع مردم خوزستان سخنرانی کرد.

در مراسم امروز روحانیون و علماء استان، طلاب حوزه‌های علمیه، دانشجویان استان، رزمندگان و جانبازان، خانواده شهیدان، بسیجیان، جوانان و نوجوانان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

در استقبال از رئیسی مردم استان خوزستان در حمایت از وی شعارهای را دادند و در قالب شعر و شعار نسبت به عملکرد ضعیف دولت در این چهار سال انتقاد کردند.

مردم استان خوزستان با شعار «روحانی حیا کن؛ مملکت را رها کن» انتقاد سفت و سخت خود را به دولت یازدهم و به ویژ حسن روحانی رئیس دولت نشان دادند.گفتنی است حجت‌الاسلام رئیسی نسبت به این شعار واکنش نداد و به ادامه سخنرانی خود پرداخت اما مردم داغ‌دیده استان خوزستان دست بردار نبودند و با صدای بلند و یکصدا این شعار را ادامه دادند و خواستار زدن مهر پایان بر دولت چهار ساله تدبیر و امید شدند.

استقبال مردم استان خوزستان از رئیسی غیر قابل توصیف و از استقبال‌های کم نظیر بود که این استقبال بیانگر شوق مردم به شخصیت رئیسی و دولت خدوم است.

شعارهایی چون «رئیسی حمایتت می‌کنیم»، «پسر فاطمه خوش آمدی»، «رئیسی دوستت داریم»، «ابراهیم بت شکن؛ بت فساد را بشکن» و.... از جمله‌ شعارهایی بود که در استقبال از رئیسی داده شد.

امروز از همه طیف و قشر مردم به استقبال تولیت آستان قدس رضوی آمده بودند و او را با لقب خادم الرضا صدا می‌زدند.

انتهای پیام/72033/الف30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد