سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

روزی به نام خوزستان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: 19 اردیبهشت 1396 به عنوان روز خوزستان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران معرفی شده است. 

محمد جوروند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ـ منطقه خوزستان، اظهار کرد: در این نمایشگاه 2 غرفه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اختصاص دارد که تصمیم داریم در یکی از این غرفه‌ها یک نمایشگاه و در غرفه دیگر برنامه‌های فرهنگی اداره ;ل ارشاد خوزستان را برگزار کنیم؛ همچنین در این غرفه قرار است برنامه گروه موسیقی عربی به سرپرستی باسم حمادی اجرا شود.

وی افزود: در ادامه برنامه‌های نمایشگاه کتاب تهران، تقدیر از برگزیدگان جام باشگاه‌های کتاب کودک و نوجوان دزفول و رامهرمز که مقام کشوری به دست آورده‌اند، تقدیر از برگزیدگان جشنواره شعر فجر و ملک‌الشعرای بهار و نیز تقدیر از  انجمن قلم شهرزاد برگزار می‌شود. 

جوروند اضافه کرد: در این نمایشگاه  از مجموعه شعر پرواز تا بی‌کران نوشته نواب ملائی با موضوع مدافعان حرم، کتاب تحقیقی از خوزستان و خوزستانی‌ها نوشته دکتر عباس امام، کتاب پژوهشی 60 سال رادیو و تلویزیون نوشته علی‌نقی طاهری، کتاب نگاهی به شیوه‌های آموزش موسیقی در ایران نوشته ناصر آرایی و مجموعه شعر برق ‎رگ‎ها بر پولاد دریا سروده قاسم آهنین‌جان رونمایی خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار داشت: سخنرانی دکتر ولی‌الله شجاع‌پوریان با موضوع خوزستان‌شناسی و شاهنامه‌خوانی از دیگر برنامه‌های خوزستان در این نمایشگاه است.

 وی همچنین گفت: نمادهایی از خوزستان مثل تابلوهای باستانی، آثار و طرح‌های‎ هنرهای تجسمی را در نمایشگاه ارایه خواهیم کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد