سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

صلاحیت 36 نفر دیگر از داوطلبان شورای شهر اهواز تایید شد

            اهواز - ایرنا - سرپرست فرمانداری اهواز گفت: هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان خوزستان 36 نفر از داوطلبان شورای اسلامی شهر اهواز را تائید کرد.

نبی الله خون میرزایی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: صلاحیت 108 نفر از داوطلبان شورای اسلامی شهر اهواز در هیات اجرائی و هیات نظارت شهرستان اهواز رد شده بود.
وی افزود: این افراد به هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان خوزستان اعتراض کرده که در نهایت صلاحیت 36 نفر آن احراز و 72 نفر دیگر به طور قطعی رد صلاحیت شدند.
وی گفت:با اتمام کار بررسی اعتراضات افراد رد صلاحیت شده در هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان خوزستان آمار نهائی داوطلبان تایید صلاحیت شده شورای اسلامی شهر اهواز به 671 نفر رسید.
سرپرست فرمانداری اهواز اعلام کرد: صلاحیت چهار نفر از اعضای فعلی شورای اسلامی شهر اهواز نیز در این دوره از انتخابات تایید نشد.
16 هزار و 913 نفر در خوزستان برای این دوره از انتخابات شوراهای شهر و روستا داوطلب شده اند، که چهار هزار و 55 نفر برای انتخابات شورای شهر و 12 هزار و 858 نفر نیز برای شورای روستاها ثبت نام کرده اند.
7151/6002
خبرنگار: نادره وائلی زاده**انتشاردهنده :محسن بهاروند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد