سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

معادن خوزستان به دلیل روباز بودن نسبت به سایر معادن کم‌خطرتر هستند

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به حادثه معدن آزاد شهر، گفت: با توجه به این‌که معادن خوزستان معادنی روباز هستند، به نسبت خطر کمتری کارگران معادن را در این استان تهدید می‌کند .

 

کاظم معیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، با بیان این‌که معدن زمستان یورت در آزادشهر یک معدن زیر زمینی بود اما معادن در خوزستان رو باز هستند، اظهار کرد: معادن رو باز نیز خطرات خاص خود را دارند اما معادن رو باز خوزستان به نسبت سایر معدن کشور خطر کمتری برای کارگران دارند.

                                                              

وی افزود: بیشتر معادن خوزستان از نوع معادن شن و ماسه‌ای، آهک و سنگ گچ هستند و تمام این معادن رو باز و کارگرانی که در آن‌ها مشغول به فعالیت هستند از ایمنی کافی برخوردار می‌باشند و جای نگرانی در این زمینه برای کارگران وجود ندارد زیرا به نسبت خطر کمتری در معادن کارگران خوزستان را تهدید می‌کند .

  

معیدی با اشاره به این‌که معادن خوزستان زیر زمینی نیستند، تصریح کرد: در بحث ایمنی کارشناسانی از معادن استان بازدید و این مساله را کنترل می‌کنند. همچنین در هر معدن یک مسئول فنی بحث ایمنی را کنترل می‌کند تا شاهد بروز حوادثی مانند حادثه معدن آزاد شهر در استان گلستان نباشیم .

 

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خاطرنشان کرد: معادن خوزستان مشکل خاصی در بحث ایمنی ندارند و کارگرانی که در این معادن مشغول به کار هستند از ایمنی مناسبی برخوردار هستند و با توجه به روز باز بودن این معادن خطراتی که در معادن زیر زمینی وجود دارد آن‌ها را تهدید نمی‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد