سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تایید صلاحیت‌شدگان نهایی شورای شهر اهواز به 671 نفر رسید

سرپرست فرمانداری اهواز از اعلام نظر نهایی هیأت نظارت در خصوص شکایات کاندیداهای ردصلاحیت‌شده شوراها خبر داد و گفت: با تأیید صلاحیت 36 داوطلب دیگر، تعداد کاندیداهای تاییدصلاحیت‌شده شورای شهر اهواز به 671 نفر رسید.

 

دکتر نبی‌الله خون‌میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، اظهار کرد: براساس زمانبندی قانونی روز گذشته مهلت 10 روزه بررسی پرونده داوطلبان ردصلاحیت‌شده از سوی هیأت‌های اجرایی و نظارت شهرستان به اتمام رسید و هیأت نظارت استان به تمامی شکایات واصله براساس مُر قانون رسیدگی کرد.

 

وی افزود: پس از بررسی اعتراض 108 کاندیدای ردصلاحیت‌شده شورای شهر اهواز، امروز نتایج نهایی احراز صلاحیت کاندیداها به به فرمانداری اعلام شد که بر این اساس صلاحیت 36 نفر از این تعداد احراز و 72 نفر به‌طور قطعی رد صلاحیت شده است.

 

سرپرست فرمانداری اهواز خاطرنشان کرد: در مرحله اول اعلام تایید صلاحیت کاندیداهای شورای شهر اهواز، 635 نفر احراز صلاحیت شدند که با توجه به اضافه شدن 36 نفر دیگر، این آمار به 671 نفر رسید.


وی بیان کرد: کاندیداهای شوراها از 22 اردیبهشت‌ماه مجاز به تبلیغات هستند و اگر کاندیدایی پیش از این اقدام به تبلیغات کرده باشد، با توجه به اینکه هر تبلیغاتی در حال حاضر ممنوع است، این موضوع توسط کمیته تخلفات بررسی و برخورد می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد