سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

عدم تحقق وعده‌های دولت تدبیر و امید در استان خوزستان/ دولت پیر و خسته توان حل مشکلات را ندارد

مردم استان خوزستان از عدم تحقق وعده‌های روحانی و دولت تدبیر و امید می‌گویند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، استان خوزستان از استان‌های کم‌نظیر کشور است که بسیاری از ظرفیت، سرمایه و توانایی کشور از این استان تامین می‌شود، اما متاسفانه با بی‌مهری دولت‌‌ها رو به رو شده است.

بر اساس نظر کارشناسان ۸۵ درصد از نفت سراسر کشور در گرو استان خوزستان است و باید گفت که این استان در راستای منافع ملی نقش به‌سزایی را دارا است و منافع آن را نمی‌توان از منافع ملی جدا کرد.


مهدی اصلیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خوزستان، اظهار کرد: استان خوزستان ظرفیت‌های بسیار زیادی را دارد که منافع آن تنها فقط برای خود استان به شمار می‌آید، بلکه تمام کشور از این منابع مهم و ضروری سود می‌برند.

وی ادامه داد: مسؤولان و دولت‌ها به این دلیل مهم باید نسبت به این استان نگاه ویژه‌ای داشته باشند چرا که نگاه مثبت و پسندیده به این استان، به منزله نگاه و فعالیت برای آبادانی کشور به حساب می‌آید.

این جوان خوزستانی گفت: متاسفانه دولت‌ها نسبت به این استان نگاه ویژه‌ای ندارد و همه صحبت‌های آن در مقام شعار و وعده است، در حالی که به فرموده امام راحل خوزستان دین خود را ادا کرده است و باید به مسائل و مشکلات آن توجه کرد.

وی بیان کرد: امیدوارم رئیس جمهور آینده این استان را دریابد، نه اینکه مانند دیگران وعده و وعید دهد اما در عمل خبری نباشد، مردم خوزستان از وعده‌های خیالی مسؤولان خسته شده‌اند و دیگر تاب شنیدن آن را ندارند.

*سو مدیریت دولتی داریم

هادی حسام دیگر جوان خوزستانی اظهار کرد: مساله اشتغال مشکل اساسی جامعه و به ویژه جوانان است، ما در کشور جوان کم نداریم اما به دلیل سوء مدیریت و عدم تولید شغل، بسیاری از آنها به سمت و سوی اعتیاد و بیراهه کشیده شده‌اند.

وی ادامه داد: بیکاری هزار درد‌سر به دنبال دارد، وقتی که فردی بیکار باشد، آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد، طلاق و امثال اینها فراهم می‌شود که این جز نابودی نیروی جوانی و جامعه چیزی به دنبال ندارد.

این جوان گفت: دولت تدبیر و امید، تدبیر و امید را شرمنده خود کرده است، مردم ما دیگر نشاط و خوشحالی در چهره‌شان مشاهده نمی‌شود، انگار مرده متحرک شده‌اند، البته حق هم دارند چرا که وضعیت جامعه بسیار ناپسند است.

وی عنوان کرد: دولت پیر و خسته هرگز توان حل مشکلات مردم را ندارد و فقط به دنبال منافع خود هستند، ما دیگر نباید در انتخاب خود اشتباه کنیم، چرا که در صورت انتخاب بد، وضعیت بدی پدید خواهد آمد.

این شهروند در پایان گفت: ما نیاز به رئیس جمهوری داریم تا فقر را احساس کند و به دنبال رفع آن باشد، نه اینکه فقط لقلقه زبان باشد و عملی مشاهده نشود، امیدواریم در روز ۲۹ اردیبهشت فردی در راس امور قرار بگیرد، که روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد