سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

الجزیره در جهنمی به نام الغدیر نای نفس کشیدن نخواهد داشت

سه شنبه 19 اردیبهشت ماه 96، روزی سرنوشت ساز برای فوتبال ایران و خوزستان است .آنچه که از شرایط حال حاضر استقلال خوزستان قابل پیش بینی است الجزیره در جهنمی به نام الغدیر نای نفس کشیدن نخواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری فارس خوزستان، سه شنبه 19 اردیبهشت ماه 96 ، روزی سرنوشت ساز برای فوتبال ایران و خوزستان است استقلال خوزستان محبوب قلب‌های مردم سرافراز دیار کارون، در صورت کسب نتیجه تساوی نیز، راهی مرحله بعدی رقابت‌های فوتبال جام قهرمانان آسیا خواهد شد مطابق معمول همیشه، بازیکنان غیرتمند این تیم چشم انتظار حضور 50 هزار هوادار پرشور خویش بوده تا با آبی رنگ کردن سکوهای ورزشگاه الغدیر اهواز و با تکیه بر بازی بی نقص و تکنیکی خود، لرزه بر اندام بازیکنان الجزیره امارات بیندازند.

راس ساعت 20 ، ورزشگاه بزرگ الغدیر پذیرای قدوم مردم فوتبال‌دوست و همراهان همیشگی تیم‌های خوزستانی خواهد بود.

هفتم شدن در لیگ برتر ایران، آن هم با جیبی خالی و بدون بازیکن واقعا شاهکار است.
پس در روز سه شنبه، تک تک بازیکنان و کادر تیم بزرگ استقلال خوزستان چشم براه حضور گرم‌تان خواهند بود  با فریاد «خوزستان برزیلته » و با «پای کوبیدن بر سکوهای ورزشگاه بزرگ الغدیر»، زلزله‌ای چند ریشتری ایجاد کرده تا وحشت بر تیم حریف غلبه کرده و آنان را از پای درآورد.
وعده ما سه شنبه همین هفته، راس ساعت 20 با البسه و پرچم‌های یکدست آبی رنگ، در حمایتی باشکوه از شیرهای رام نشدنی استقلال خوزستان.

البته مردم ورزش‌دوست تماشای این مسابقه را رایگان اعلام کرده تا در حضور 50 هزار تماشاگر خوزستانی، جشن صعود به مرحله بالاتر با شکوه‌تر برگزار شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد