سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تب داغ بسکتبال در گرمای جنوب/ خوزستانی‌ها به دنبال تکرار فینال جنوبی

دو تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام و نفت آبادان رقابت خود را برای رسیدن به فینال رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال از سر خواهند گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان خوزستان از آبادان، مرحله نیمه نهایی لیگ برتر ایران از فردا در دو شهر آبادان و ماهشهر کلید خواهد خورد و چهار تیم پتروشیمی بندرامام، شهرداری اراک، پالایش نفت آبادان و دانشگاه آزاد اسلامی تهران رقابت سخت خود را برای رسیدن به فینال این رقابت‌ها آغاز خواهند کرد.

در همین چارچوب و در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر، پتروشیمی بندرامام در نخستین گام به مصاف شهرداری اراکی خواهد رفت که با بازگشت دو بازیکن خارجی خود جان تازه‌ای گرفته و در اندیشه خلق یک شگفتی است.

اما بندرامامی‌ها دست بالاتری را در این جدال در اختیار دارند که بر اساس آن، حامد حدادی و یارانش با تجربه و داشته‌ای دوچندان در مقابل شاگردان کسایی‌پور قرار خواهند گرفت.

شاهین‌طبع در این مصاف در پست فوروارد، قدرت را بین دو بازیکن تاثیرگذار خود تقسیم خواهد کرد و چنانچه حدادی توان دوندگی بالا را نداشته باشد، بدون شک جانسون بهترین گزینه برای جایگزینی وی خواهد بود.

ضمن اینکه تجربه بازیکنانی همچون آتشی، یخچالی، جمشیدی و موسی پور در کنار دوندگی حسین‌زاده باعث خواهد شد تا تقابل کاردوست و یارانش با نماینده خوزستان سخت شود.

در آبادان نیز نفت آبادان پس از کسب دو پیروزی مقابل دانشگاه در دور مقدماتی، با شرایطی کاملا متفاوت به مصاف این تیم در مرحله نیمه‌نهایی خواهد رفت چرا که دانشگاه با به‌خدمت گرفتن دو بازیکن خارجی با کیفیت، در امتیاز‌گیری پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و همین موضوع کار را در دفاع برای هر دو تیم بسیار سخت خواهد کرد.

نفت آبادان نیز با اتکا به هوش پرکینز و حرکات  انفجاری اصلانی و مشایخی، همچنین رهبری کم نقص داور‌پناه می‌تواند در گارد دست بالا را در اختیار داشته باشد و در زیر سبد نیز با اتکا به تکنیک، سرعت و قدرت حسن‌زاده و میرزایی، در جنگ‌های تن به تن موفق‌تر عمل کند.

دو سالن 17 شهریور آبادان و اندیشه ماهشهر، روزهای دوشنبه و سه شنبه مملو از تماشاگر خواهند شد با حمایت هواداران دو آتشه بسکتبال در این دو شهر، بار دیگر فینال لیگ برتر بسکتبال رنگ وبوی کاملا خوزستانی به خود گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در نسختین دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال، روزهای دوشنبه و سه شنبه در آبادان میزبان دانشگاه ازاد است و پتروشیمی بندرامام در خانه به مصاف شهرداری اراک خواهد رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد