سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

دستگیری سرکرده باند فروش مواد روان گردان خوزستانی در تهران

لوگوها نیروی انتظامی
شناسهٔ خبر: 3970541 -
اهواز - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان از شناسایی سرکرده باند فروش مواد مخدر روان گردان شیشه اهل این استان و دستگیری وی توسط تیم عملیات ویژه ناجا در استان تهران خبر داد.

سرهنگ یداله امیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی کشف دو محموله مواد روانگردان شیشه به مقدار ۶ کیلو و ۹۶۳ گرم و دستگیری دو سوداگر مرگ در روز گذشته در یکی از مراکز تحویل بار شهرستان اهواز موضوع شناسایی سرکرده و فرستنده این محموله ها در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اعتراف دو متهم دستگیر شده و رصد کامل اطلاعاتی فرد فرستنده این دو محموله که سرکرده باند توزیع مواد روان گردان به استان خوزستان بود، وی در استان تهران شناسایی و موضوع دستگیریش در دستور کار تیم ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان تصریح کرد: مأموران تیم ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا این سوداگر مرگ را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی مقدار ۱۳ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد روانگردان شیشه را کشف کردند.

سرهنگ امیری در پایان بیان کرد: در اعترافات متهم دستگیر شده آمده که او برای انتقال مواد روانگردان شیشه کشف شده از مخفیگاهش به منظور انتقال به استان خوزستان آماده شده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد