سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

صعود پتروشیمی بندر امام به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

اهواز _ ایرنا _ تیم پتروشیمی بندر امام با پیروزی برابر حریف خود در مرحله پلی آف مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور به دور نیمه نهایی صعود کرد.

به گزارش ایرنا، روز دوشنبه تیم پتروشیمی بندر امام در سومین رویارویی خود برابر تیم نیروی زمینی با نتیجه 83 بر 73 پیروز میدان شد و جواز حضور به مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور را کسب کرد.
تیم پتروشیمی با ترکیب اولیه یخچالی، نبی پور ، ساهاکیان، جمشیدی و جرج ویت وارد زمین شد همچنین خلیل نژاد ،جوان امانی، رجایی، ترابی و بدیع الزمانی برای نیروی زمینی به میدان رفتند.
در کوارتر اول این دیدار شاگردان مهران شاهین طبع با عملکرد خوبی که از خود به نمایش گذاشتند از همان ابتدا فاصله امتیازات را بیشتر کردند و با نتیجه 28 بر 15 پیروز بازی شدند.
بازیکنان نیروی زمینی که نمی خواستند بازنده این دیدار و از دور رقابت ها حذف شوند کوارتر دوم بازی را به خوبی آغاز کردند و نگذاشتند فاصله امتیازات بیشتر شود، این کوارتر با نتیجه 20 بر 20 به پایان رسید.
در نیمه دوم بازی و در کوارتر سوم تیم پتروشیمی بندر امام که از بازیکنان و کادر فنی قوی تری برخوردار بود کنترل بازی را به خوبی در اختیار گرفت و در نهایت با نتیجه 18 بر 14 پیروز این کوارتر شدند.
در کوارتر پایانی دیدار، بازیکنان نیروی زمینی که دیگر کار را تمام شده می دیدند دست به حملات انتحاری زده و فشار بیشتر بر روی سبد تیم پتروشیمی وارد کردند که موفق شدند این کوارتر را با نتیجه 24 بر 17 به سود خود به پایان برسانند اما در کل با نتیجه 83 بر 73 بازنده این دیدار شدند.
شاگردان شاهین طبع در دو بازی قبل مقابل نیروی زمینی در مرحله پلی آف مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور موفق به کسب پیروزی با نتایج 86 بر 70 و 79 بر 70 شده بودند.
حامد حدادی سنتر 218 سانتی متری تیم ملی بسکتبال ایران در این دیدار با 24 امتیاز و 10 ریباند پر امتیازترین بازیکن زمین شناخته شد در سوی مقابل خلیل نژاد با کسب 17 امتیاز و 7 ریباند بیشترین امتیاز را در بین یاران نیروی زمینی کسب کرد.
تیم پتروشیمی بندر امام با پیروزی در این بازی به مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور راه یافت و باید روز دوشنبه 18 اردیبهشت ماه مقابل برنده دو تیم شهرداری اراک و شیمیدر به میدان برود.
6002 خبرنگار:پارسا شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد