سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

27صلاحیت نفر از کاندیدای شورای شهر حمیدیه تایید شد/ پیش بینی 16حوزه اخذ رأی در حمیدیه

فرماندار حمیدیه گفت: تعداد29 نفر از شهروندان حمیدیه در انتخابات شورای های شهر ثبت نام کردند که از این تعداد27 نفر صلاحیت آنها تایید شد و یک نفر انصراف و یک نفر دیگر رد صلاحیت شد.

عاشور سواری پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حمیدیه اظهار کرد: تعداد29 نفر از شهروندان حمیدیه در انتخابات شورای های شهر ثبت نام کردند که از این تعداد27 نفر صلاحیت آنها تایید شد و یک نفر انصراف و یک نفر دیگر رد صلاحیت شد.

وی افزود: کاندیداهای شورای شهر حمیدیه هم زمان با سراسر استان نیز امروز با مراجعه به فرمانداری اهواز برگه صلاحیت خود را دریافت کردند.

فرماندار حمیدیه با اشاره به همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا خاطر نشان کرد: شهرستان حمیدیه از هر نظر آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات پر شور و مردمی را دارد.

سواری پور در خصوص تعداد حوزه های انتخاباتی شهرستان حمیدیه توضیح داد: ابتدا بر 76 حوزه انتخاباتی درروستا های تابع شهرستان حمیدیه توافق شد اما پس از دریافت بخشنامه ستاد انتخابات وزارت کشور مقرر شد در مورد حوزه های اخذ رای تجمیع شود.

وی با بیان اینکه در جلسه روز دوشنبه هفته جاری به جمع بندی نهایی در خصوص تجمیع حوزه های اخذ رای در روستا می رسیم یادآور شد: در نظر داریم به ازای هر 3حوزه اخذ رای در روستا های تابع حمیدیه یک حوزه به عنوان حوزه اخذ رای مشخص شود.

سواری پور ابراز امیدواری کرد: با توجه به آمار بالای تعداد ثبت نام کنندگان در انتخابات شوراهای شهر و روستا مردم با دقت و تحقیق بیشتر کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

فرماندار حمیدیه در پایان تاکید کرد: انتخاب فرد اصلح، مومن و دلسوز مردم سبب خواهد شد مشکلات شهر و کشور به تدریج حل شده و اعتماد مورد نظر، بین مردم و مسئولان به وجود بیاید.

به گزارش خبرگزاری فارس، در شهرستان حمیدیه تعداد 16 شعبه اخذ رای ثابت، بخش گمبوعه 3تا ثابت و  12سیار،  بخش مرکزی 5تا ثابت و 12تا سیار و در مجموع 48 شعب ثابت و سیار در سطح شهرستان برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر پیش بینی شده است که انتظار می رود در جلسه دوشنبه هفته جاری فرمانداری شهرستان حمیدیه تعداد شعب  اخذ رای به 55تا برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد