سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

چشم‌ها خیره به شهرآورد خوزستان/ روز نجات نفت آبادان

در فاصله دو هفته مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر، تیم‌های خوزستانی با خیالی آسوده به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری فارس خوزستان از اهواز، هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، از فردا با دیدار دو تیم پرسپولیس و پدیده در ورزشگاه آزادی پیگیری خواهد شد.

در حالی که تکلیف قهرمان لیگ روشن شده و در انتهای جدول نیز، ماشین‌سازی تبریز بار سفر را بسته است، سایر تیم‌های در بالا و پایین جدول در اندیشه رهایی از وضعیت موجود خود هستند.

در ادامه این پیکارها، در روز پنجشنبه گسترش فولاد میزبان نفت تهران خواهد بود تا دایی و یارانش آخرین تلاش‌ها را برای گرفتن سهمیه به کار ببندند، همچنین ذوب‌آهن نیز برای گرفتن سهمیه در خانه به مصاف تیم سقوط کرده و بی‌انگیزه ماشین سازی خواهد رفت تا شاید بتواند جزو آسیایی‌های فصل آینده باشد.

همزمان با این دیدار‌ها صبای قم که در لبه پرتگاه قرار دارد پس از یک باخت مایوس کننده در آزادی مقابل استقلال، حال سپاهان را در مقابل دارد، صبا در صورتی که اشتباه کند، جای خود را به سیاه‌جامگان جنگنده خواهد دادو مسافر لیگ یک می‌شود.

در دیگر دیدار این هفته، سیاه‌جامگان با اکبر میثاقیان به مصاف پیکان خواهد رفت و ضمن اینکه در اندیشه برد مقابل پیکان است، نیم‌نگاهی به ورزشگاه یادگار امام قم نیز دوخته است تا خود را از منطقه خطر دور کند.

تراکتورسازی  نیز با امیر قلعه نویی در یادگار امام تبریز انتظار یاران منصوریان را می‌کشد تا یکی دیگر از مهیج‌ترین دیدارهای لیگ را به نمایش بگذارند، این بهترین فرصت برای تراکتورسازان است تا خود را به رده دوم برسانند.

اما در ورزشگاه انقلاب کرج، دو تیم همسایه جدولی سایپا و نفت آبادان به مصاف هم خواهند رفت تا احتمالا جدول را در نیمه پایینی دچار تغییرات کنند.

نفتی‌ها که خیال راحتی از بابت بقا دارند، در اندیشه توقف سایپا در خانه هستند تا خیال همه را از بابت ماندن در لیگ راحت‌تر کنند.

نفت آبادان که یک فصل کابوس‌وار را پشت‌سر گذاشت و هزینه‌ زیادی بابت بازیکنانی که به کار این تیم نیامدند پرداخت، حال قصد دارد با اهرم تدافعی که در چنگال فیروز کریمی است، سه مسابقه انتهایی لیگ را نیز به سلامت پشت سر گذاشته و برای هواداران خود پیام‌آور شادی از بابت بقا در لیگ باشد.

نفت در این دیدار ممشلی، گوی هیان کیم و شادکام را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت تا فیروز کریمی در اندیشه جایگزین مناسب برای این سه بازیکن باشد، برای نفت که مدت‌هاست از کم‌تاثیری شادکام رنج برده، این بهترین فرصت است تا مهره دیگری به جای آزمون دهد.

دیدار دو تیم سایپا و نفت آبادان را در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، حمید حاج ملک سوت خواهد زد، این دیدار از ساعت 17 و 45 دقیقه در ورزشگاه انقلاب کرج آغاز خواهد شد.

در دیگر دیدار نمایندگان خوزستان در این آوردگاه، دو تیم سرخابی شهر اهواز همزمان با سایر دیدارها در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم خواهند رفت.

فولادی‌ها که به همراه سعداوی فصلی نه‌چندان خوب را سپری کردند، در این اندیشه به سر می‌برند که سرانجام فصل جاری را به اتمام رسانده و برای بستن تیمی مناسب برای فصل آینده تلاش کنند.

برای فولاد به مرابت نتیجه این دیدار مهم‌تر از استقلال است، چرا که رتبه دو رقمی برای قرمز‌های شهر اهواز بسیار دور از ذهن و در کارنامه سعداوی یک نمره منفی به شمار خواهد رفت.

استقلال خوزستان نیز که این روزها حال و روز خوشی ندارد و در پیچ و خم مشکلات مالی به سر می‌برد، گرچه نتیجه این دیدار چندان تاثیری در روند و جایگاه این تیم نخواهد داشت، اما بالطبع آبی‌های شهر اهواز تا اینجای کار نیز دست به کار بزرگی زده‌اند و نمی‌خواهند نتیجه زحمات یک فصل پر مشقت خود را با بی‌انگیزگی بدهند.

انتظار می‌رود تقابل دو تیم سرخابی شهر اهواز از زیبایی لازم برخوردار باشد، اما به سبب برگزاری این دیدار در یک ساعت هوای گرم خوزستانی، روی استقبال تماشگران تاثیر منفی خواهد داشت، احمد صالحی عهده‌دار  قضاوت در شهرآورد خوزستان است.

به گزارش خبرگزاری فارس، از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، صنعت نفت آبادان در کرج به مصاف سایپا خواهد رفت و دو تیم استقلال خوزستان و فولاد در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم خواهند رفت، تمامی این دیدارها راس ساعت 17 و 45 آغاز خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد