سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

آزادسازی حدود 300 زندانی جرائم غیرعمد خوزستان در سال گذشته

مدیرعامل ستاد دیه خوزستان از آزادسازی حدود 300 زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیرین در سال گذشته خبر داد.

حجت‌الاسلام قدرت هاشم‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، با اشاره به کاهش حدود 70 درصدی زندانیان جرائم غیرعمد در سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته بیش از 400 زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های خوزستان وجود داشت که با بهره‌گیری از کمک خیرین، حدود 300 نفر از این تعداد زندانی آزاد شدند.

وی با اشاره به ورودی جدید زندانیان جرائم غیرعمد گفت: در حال حاضر حدود 290 زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های خوزستان وجود دارد که بنا است در سال جاری با حضور و همکاری خیرین کار آزادسازی آنان انجام شود.

هاشم‌نیا با اشاره به حضور نیکوکاران در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و درک عمیق آنان از وضعیت مددجویان افزود: حضور و همکاری نیکوکاران رکنی اساسی در این امر به شمار می‌رود و پیش‌بینی می‌شود که این همکاری در سال جاری افزایش داشته باشد.

مدیرعامل ستاد دیه خوزستان با تاکید بر لزوم ادامه حمایت نیکوکاران از زندانیان جرائم غیرعمد خاطرنشان کرد: خیرین می‌توانند مبالغ کمک خود را از حداقل 1000 تومان به شماره حساب بانک ملی 0106230654006 واریز کرده و در صورت هر گونه سوال با شماره 32270799 ستاد دیه استان تماس بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد