سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

دولت فعلی کشاورزی خوزستان را به نابودی می کشاند

بازدید معاون رییس جمهور از چند پروژ کشاورزی
شناسهٔ خبر: 3948126 -
اهواز - نماینده خوزستان در شورای مرکزی خانه کشاورز گفت: دولت فعلی با سیاست های خود، کشاورزی خوزستان را به نابودی می کشاند.

سید فاضل شرفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه مسئولان خانه کشاورز شهرستان های سراسر استان گفت: متاسفانه ما روزی با هزاران امید برای پیروزی آقای روحانی از همه چیز خود گذشتیم و هزینه کردیم ولی در عمل چیزی جز بی مهری به کشاورزان استان ندیدیم.

وی گفت: مایه حیات کشاورزان استان، آبهای خوزستان است و متاسفانه کسانی در کنار رئیس جمهور صاحب همه قدرت هستند که عزم خود را برای انتقال آبهای گسترده جزم کرده اند.

شرفی افزود: مصوبه محرمانه، سند بی وفایی دولت به کشاورزان خوزستان بود. طرح های انتقال آب، در اصل به نام شرب ولی واقعا برای کشاورزی و صنعت با قدرت و شدت در حال اجراست. انتقال آب حتی از رود کم رمق زهره به لیراوی بوشهر نیز در حال انجام است.

وی گفت: برخی استانهای خاص که حلقه اکثریت اطرافیان رئیس جمهور هستند هر کاری که دلشان می خواهد حتی بر خلاف مصالح ملی انجام می دهند. هر چند اعتقاد داریم شخص رئیس جمهور قلبا با این اقدامات موافق نیست و همه مردم ایران را به یک چشم نگاه می کند و آن هم دیده عدالت است اما متاسفانه صاحبان قدرت واقعی در دولت به گونه ای دیگر عمل می کنند این در حالی است که خوزستان در دولت کسی را ندارد.

نماینده خوزستان در شورای مرکزی خانه کشاورز گفت: اکنون اکثر دوستان اعتقاد دارند دولت فعلی، کشاورزی خوزستان را به نابودی می کشاند.

شرفی افزود: هنوز خانه کشاورز استان به جمع بندی کامل نرسیده و در کنگره استانی جمعه ۸ اردیبشهت ۹۶ با حضور بیش از دو هزار نماینده کشاورزان دهستان های مختلف استان تصمیم خواهیم گرفت که از چه کسی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد