سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مردم خوزستان می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند

زیرساخت‌های خوزستان با استان‌های دیگر فاصله زیادی دارد/

فرمانده قرارگاه کربلا با بیان اینکه استفاده از توان نیروهای بومی برای حل مشکلات خوزستان ضروری است، گفت: زیرساخت‌های خوزستان با استان‌های دیگر فاصله زیادی دارد.

به گزارش حوزه سیاسی خبرگزاری فارس خوزستان از اهواز، سردار احمد خادم سیدالشهدا عصر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل خوزستان اظهار کرد: خوزستان از استان‌های مهم و حساس کشور است که نسبت به زیرساخت‌های آن توجه جدی نشده است.

وی افزود: زیرساخت‌های استان خوزستان با استان‌های دیگر فاصله بسیار زیادی دارد و این جای سؤال است.

فرمانده قرارگاه کربلا خاطرنشان کرد: زیرساخت‌ها در کلان‌شهرهای بزرگی مانند تهران، شیراز، اصفهان و مشهد خوب است اما در استان خوزستان و کلانشهر اهواز با مشکلات جدی روبرو هستیم.

وی ادامه داد: برای رفع مشکل زیرساخت‌ها در استان خوزستان نیازمند همت و مشارکت همه دستگاه‌ها هستیم.

فرمانده قرارگاه کربلا خاطرنشان کرد: در بحث ریزگردها و تبعات زیست محیزی و همچنین قطعی آب و برق همه دستگاه‌های اجرایی وارد عمل شدند و آن را مدیریت کردند.

خادم‌الشهدا گفت: انتظار جدی داریم که دولت برای رفع مشکلات خوزستان تلاش جدی‌تری خصوصا در زمینه‌های آموزش و کمک برای فراهم سازی زیرساخت‌ها در خوزستان از خود نشان دهد.

وی ادامه داد: همه مردم خوزستان کوچک و بزرگ و پیر و جوان آن همیشه در صحنه بوده و هستند و مسئولان کشوری و لشکری نیز این مسئله را دیده‌اند و از آن اطلاع دارند.

سردار خادم سیدالشهدا با اشاره مدیریت خوزستانی‌ها در استان‌های دیگر اظهار داشت: مردم خوزستان می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند بنابراین باید برای حل مشکلات استان خودشان نیز از آنها بهره مند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد