سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

توضیحات رئیس اداره آموزش پرورش آبادان در خصوص حادثه مدرسه نخبگان

هرگونه نظریه سهل‌انگاری از سوی مدرسه مردود است/ جبران خسارت از سوی بیمه در اسرع وقت
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان هرگونه سهل‌انگاری از سوی مدرسه نخبگان آبادان را رد کرد.

اعظم قاسمی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، در خصوص حادثه پیش آمده برای دانش‌آموز نوجوان آبادانی که منجر به مصدومیت شدید از ناحیه پای وی شد، اظهار کرد: دیوار مذکور که در مدرسه نخبگان آبادان قرار دارد، نزدیک به دستگاه پمپاژ آب قرار داشت که از ارتفاع کمی نیز برخوردار بود و فرسودگی این دیوار ناشی از نم حاصل از آب پمپاژ است.

وی ادامه داد: همچنین به دلیل ارتفاع کم این دیوار، دانش‌آموزان همه روزه بر روی آن نشسته و تجمع می‌کردند که در زمان حادثه، چندین نفر از دانش آموزان بر روی دیوار نشسته بودند که باعث سنگینی دیوار و فرو ریختن بر روی پای این دانش‌آموز شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان تصریح کرد: در بدو رخ دادن این حادثه با مسؤولان امر در اداره آموزش و پرورش شهرستان تماس گرفته شد که آیا از وجود چنین حادثه‌ای با خبر هستند یا خیر و در این خصوص دستورات لازم به آنان داده شد.

قاسمی‌زاده افزود: پس از رخ دادن این حادثه، مدیر مدرسه سریعا به وسیله آمبولانس دانش‌آموز را به بیمارستان رسانده تا مشغول مداوا شود که پس از اعلام نیاز به عمل جراحی، پدر این نوجوان عنوان می‌کند که قصد ندارد در آبادان پای فرزند خود را به تیغ جراحان بسپارد، بدین ترتیب مصدوم به مرکز استان اعزام شد.

وی عنوان کرد: ما نیز در این اوضاع دو موضوع را مورد پیگیری قرار دادیم که در مرحله نخست، به همراه تیم بازرسی و حراست اداره به مدرسه مورد اشاره اعزام شده و شرایط را مورد بررسی قرار دادیم که در این بازرسی، امکان هر گونه سهل‌انگاری از پرسنل مدرسه مردود اعلام شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان یادآور شد: در مرحله دوم نیز دستور داده شد موضوع بیمه دانش‌آموز سریعا مورد پیگیری قرار گیرد تا خسارت وارده به وی به سرعت جبران شود و با توجه به اینکه این حق خانواده دانش‌آاموز است که به بهترین شکل ممکن فرزند خود را به دست مداوا بسپارند، این دانش‌آموز در یک بیمارستان خصوصی مورد عمل جراحی قرار گرفته است و باید هزینه‌های بالای آن نیز جبران شود که مراحل برای پرداخت خسارت وارده نیز در حال پیگیری است.

قاسمی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: همچنین روز گذشته در تماسی که با خانواده و پزشک جراح وی انجام شد، خوشبختانه اعلام شد که این نوجوان عمل موفقی داشته و پس از طی دوران نقاهت، دانش اموز می‌تواند همچون گذشته به ورزش فوتبال خود نیز ادامه دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد