سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سقوط دیوار فرسوده مدرسه نخبگان آبادان به دوران ورزشی یک نوجوان پایان داد

سقوط دیواری فرسوده در یکی از مدارس آبادان بر روی پای یک دانش‌آموز، به دوران ورزشی این فوتبالیست پایان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، با فرو ریختن دیوار فرسوده یک مدرسه، یک نوجوان دانش‌آموز این مرکز آموزشی به شدت از ناحیه پا آسیب دید.

این نوجوانان 15 ساله که مجید زویداویان‌پور نام دارد، عضو تیم‌ نوجوانان صنعت نفت آبادان بوده است و با شدت جراحتی که وی متحمل شده، به گفته پزشکان شاید دیگر نتواند به دنیای فوتبال بازگردد.

پدر این نوجوان در گفت‌وگو با فارس ضمن گلایه از عدم توجه مسؤولان اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان و مدیریت مدرسه نسبت به ایمنی و سلامت دانش‌آموزان، عنوان کرد: گزارش این دیوار فرسوده به مسؤولان مدرسه رسیده بود ولی متاسفانه هیچ اقدامی برای تعمیر و بازسازی این مشکل نکردند، تا اینکه شاهد این اتفاق بودیم.

زویداویان‌پور ادامه داد: متاسفانه پیگیری‌های ما به جایی نرسید و مدیر مدرسه مورد اشاره نیز حتی برای سرکشی و عیادت از این نوجوان به محل بستری حاضر نشد.

وی تصریح کرد: پس از اعزام بیمار به بیمارستان، پزشکان بیمارستان طالقانی آبادان اعلام کردند که توانایی انجام عمل جراحی پای این نوجوان را ندارند و بیمار به‌طور شخصی باید به مرکز استان اعزام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، طبق گفته مدیر مدرسه این دانش‌آموز، بیمار بیمه حوادث دانش‌آموزی بوده و مدرسه و اداره آموزش و پرورش هیچ مسؤولیتی در قبال این اتفاق که شخصاً مسؤولیت آن را باید به عهده بگیرند، ندارند.

مدیریت اداره آموزش و پرورش آبادان نیز با تایید این خبر، از تلاش بی‌وقفه برای جبران خسارت وارده به این نوجوان خبر داد.

همچنین رئیس آکادمی باشگاه صنعت نفت آبادان از پیگیری وضعیت مصدومیت شدید این بازیکن عضو تیم نوجوانان باشگاه خبر داد و اشاره کرد: باشگاه صنعت نفت آبادان تمام تلاش خود را خواهد کرد که این نوجوان دوباره سلامت خود را به دست آورده و دوباره بتواند به میادین فوتبال بازگردد.

این موضوع تنها مشتی نمونه خروار بود از قبیل وجود مدارسی که تنها نام یک مرکز آموزشی را یدک می‌کشند ولی به هیچ عنوان امکانات لازم را برای یک مکان فرهنگی در اختیار ندارند.

مدارس بسیاری در شهرهای استان خوزستان وجود دارد که از ایمنی و امکانات بسیار ضعیفی برخوردارند اما همچنان با عدم پیگیری مسؤولان امر به حال خود رها شدند تا اینکه چنین حوادثی رخ دهد تا شاید برای رفع این معضلات چاره‌ای اندیشیده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، هنوز از برگزاری هیچ‌گونه نشست چاره‌اندیشی و یا حرکت پیشگیرانه و یا مدبرانه‌ای در این خصوص گزارشی منتشر نشده است.

======================

گزارش از: علی دایلی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد