سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

می توان با استفاده از پتانسیلهای خوزستان کل کشور را ساماندهی کرد

نشست خبری غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با اصحاب رسانه
شناسهٔ خبر: 3946970 -
آبادان – استاندار خوزستان گفت: با استفاده صحیح از تمام پتانسیلهای موجود در استان خوزستان می توان کل کشور را ساماندهی کرد. 

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی جمعه شب در نشست بررسی مسائل اقتصادی شهرستانهای ویژه آبادان و خرمشهر که با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در محل سرسرای اجتماعات الغدیر فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد ضمن اشاره به سفر دو روزه و با برنامه اعضای این کمیسیون به شهرهای آبادان و خرمشهر گفت: از خوبیهای حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در منطقه آن است که نمایندگان از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل استان خوزستان قرار می گیرند ضمن آنکه همه آنان معتقدند که خوزستان قلب تپنده توسعه اقتصادی کشور است.
وی افزود: از سوی دیگر مواجه رودر روی اعضا با مردم منطقه و شنیدن حرف دلشان و دیدن مشکلات از نزدیک، سبب منع آنان از بخشی نگری می شود و براساس آن اولویت را به جاهایی می دهند که فرصت و امکان بیشتر سرمایه گذاری در آنها وجود دارد.
شریعتی اظهار کرد: شاید هیچ منطقه ای در دنیا نباشد که همچون خوزستان با تمامی کوچکی اش (۶۴ هزار کیلومتر مربع) دارای تمامی پتانسیل ها و ظرفیت ها همچون نفت، گاز، پتروشیمی، زمینهای حاصل خیز کشاورزی، آبهای شیرین، آبهای آزاد، بنادر و غیره به طور یک جا باشد.
وی تصریح کرد: اگر ما از تمام این پتانسیل ها استفاده کنیم، قادر خواهیم بود تا کل کشور را ساماندهی کنیم، اما از آنجایی که از این فرصت ها به خوبی استفاده نمی شود، بخشی نگری صورت می گیرد و منابع تکه تکه می شود، هیچ کجا اصلاح و بهبود پیدا نمی کند.
استاندار خوزستان گفت: متاسفانه به دلیل همین بخشی نگری، مسائل و مشکلات بر اساس فرصتها اصلاح نمی شوند و توزیع اعتبارات نیز به درستی انجام نمی شود.
شریعتی بر ضرورت حضور نمایندگان کمیسیون اقتصادی در مناطق مختلف کشور و مواجه مستقیم آنها با مسائل برای نتیجه گیری درست تاکید کرد و افزود: ابتدا باید در جاهایی که سرمایه گذاری پاسخ می دهد و سبب خلق ثروت می شود، بیشتر سرمایه گذاری و کار شود چرا که اینها به ما کمک می کند تا اگر بعدا خواستیم تولید کنیم از آنان بخواهیم که خوزستان را بیشتر و بهتر ببینند و مطابق با استانداردها ما را یاری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد