سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

خوزستان بهترین گندم و بی کیفیت ترین نان را دارد

نشست خبری غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با اصحاب رسانه
شناسهٔ خبر: 3947672 -
اهواز ـ استاندار خوزستان گفت: با وجود داشتن بهترین گندم در استان، ولی در مقابل یکی از بی کیفیت ترین نان ها را داریم

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز در نشست شورای کشاورزی استان خوزستان اظهار کرد: شعار تبلیغاتی رئیس جمهور حقوق شهروندی است و مرتب به ما تأکید می کند که حتما آن را رعایت و نسبت به تبلیغ آن اهتمام داشته باشیم. در این جلسه مصرف کنندگان نیستند ولی توصیه می کنم بخشنامه های غذا و دارو برای رعایت حقوق مصرف کنندگان و شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه خرید هر کالا و خدمتی باید یک استانداردها و چارچوب هایی داشته باشد، افزود: آب و غذای سالم نیز در ارتقای سطح رفاه زندگی مردم تأثیرگذار است.

شریعتی عنوان کرد: وقتی می گوییم سرطان در خوزستان افزایش پیدا کرده باید برای کاهش آن برنامه ریزی های بلند مدت داشته باشیم. برای بهبود وضعیت زیست مردم در استان نیازمند انجام کارها در درازمدت هستیم.

استاندار خوزستان گفت: با وجود داشتن بهترین گندم در استان، ولی در مقابل یکی از بی کیفیت ترین نان ها را داریم و چون برخی موارد آثار بلندمدت بر سلامت افراد دارد کسی نسبت به آن توجهی نمی کند.

شریعتی بیان کرد: لازم است در اجرای قوانینی که استاندارد زندگی را ارتقا داده و تضمین سلامت مردم را در پی دارد، اهتمام داشته و به سختی از گذرن کردن از آنها کوتاه بیاییم.

وی توضیح داد: برای ساخت سیلوهای استاندارد باید به جهاد کشاورزی سخت گرفته و طی برنامه ای حدودا سه ساله به وضعیت بهتری در این زمینه برسیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد