سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

ترافیک در جاده های خوزستان به حالت عادی بازگشت

            اهواز - ایرنا - رئیس پلیس راه خوزستان گفت: با پایان تعطیلات نوروزی و بازگشت کامل مسافران و شهروندان به شهرهای خود ، ترافیک در جاده های hستان به حالت عادی درآمد.

سرهنگ رضا دولتشاهی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود 10درصد مسافران باقی مانده از تعطیلات نوروزی ، تا پایان روز چهاردهم فروردین به شهرهای خود بازگشتند و از امروز (چهارشنبه) محدودیت های ترافیکی در برخی محورهای پرتردد استان که قبل تعطیلات نوروزی برقرار شده بود برداشته شد.
وی گفت: در تعطیلات نوروزی امسال 6 میلیون تردد خودرو در جاده های استان به ثبت رسید که این یک رکورد محسوب می شود.
رئیس پلیس راه خوزستان در ادامه بدون اشاره به میزان تصادفات جاده ای منجر به فوت در جاده های استان افزود: میزان تصادفات جرحی در مقایسه با تعطیلات نوروزی 95 به دلیل لغزندگی سطح جاده های ناشی از بارندگی ها افزایش داشته است ولی میزان فوتی های حوادث رانندگی کاهش قابل توجهی داشته است.
دولتشاهی در ادامه کاهش میزان تصادفات رانندگی منجر به فوت را نشان دهنده ارتقای سطح فرهنگ رانندگی و توجه جدی تر به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در استان بیان و ابراز امیدواری کرد در سال های آینده شاهد کاهش هر چه بیشتر تصادفات رانندگی باشیم.
وی گفت: پس از جمع بندی نهایی ، هماهنگی با پزشکی قانونی و مرکز فوریت های پزشکی استان ، تعداد دقیق مصدومان و جان باختگان حوادث رانندگی در ایام تعطیلات نوروزی به اطلاع مردم خواهد رسید.
بر اساس اعلام اداره کل میراث فرهنگ ، صنایع دستی و گردشگری خوزستان در تعطیلات نوروزی( 25اسفند 95 تا 14 فروردین ماه 96) در مجموع 14 میلیون نفر از جاذبه های تاریخی ، طبیعی ، ساحلی و مناطق یادمانی هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان دیدن کردند.
6065/6002
خبرنگار:محمدرضا بنوره**انتشاردهنده : کبری آقازری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد