سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

دهمین خانه هلال در اهواز گشایش یافت

            اهواز - ایرنا - دهمین خانه هلال روز چهارشنبه در شهرستان اهواز گشایش یافت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر اهواز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: برای رسیدگی و امداد رسانی به تمام نقاط شهرستان اهواز در زمان بروز حادثه نیاز به راه اندازی خانه هلال در تمامی مناطق است.
فتح اله هاشم نژاد افزود: در هفته آینده چهار خانه هلال در چهار روستای بخش اسماعیلیه اهواز گشایش می یابد و شرایط برای راه اندازی چهار خانه هلال در بخش غیزانیه اهواز فراهم شده است.
وی گفت: افراد فعال در خانه های هلال ، با فراگیری آموزش امدادی، به جمعیت هلال احمر در زمان حادثه و بحران کمک می کنند و به دلیل آشنایی با منطقه می توانند در زمان بحران راهنمای خوبی برای جمعیت هلال احمر باشند.
هاشم نژاد بیان کرد: تلاش داریم تا در تمامی مناطق شهری و روستایی خانه های هلال راه اندازی شود تا بهترین پوشش امدادی را در زمان بروز حادثه احتمالی داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه خانه های هلال بیشتر در حسینیه ها و مساجد راه اندازی می شوند گفت: هدف از راه اندازی خانه های هلال افزایش تاب آوری جامعه در برابر حوادث و اقدام مناسب مردم در زمان حادثه است.
هاشم نژاد افزود: برنامه ریزی شده است که تا پایان امسال تعداد خانه های هلال در شهر و روستاهای اهواز به 20 مرکز افزایش یابد.
7158 /6037
خبرنگار: زینب فرحانی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد