سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

علیرضا غبیشاوی قاری و حافظ نوجوان اهل خرمشهر درگذشت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری فارس در اهواز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خرمشهر، کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش شهرستان خرمشهر اظهار کرد: علیرضا غبیشاوی دانش آموز حافظ و نخبه قرآن کریم جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: این دانش‌آموز نخبه قرآنی و حافظ ۱۳ فروردین‌ماه در رودخانه‌ای در لالی غرق شد. این دانش‌آموز نخبه قرآنی از نخبگان قرآنی شهرستان بوده که در سال گذشته در مرحله نخبگان قرآنی دانش‌آموزی حضور داشته است. 

صالحیان گفت: مرحوم علیرضا غبیشاوی جزء کاروان اعزامی به مرحله نخبگان مسابقات قرآن دانش آموزان خوزستان بود که مقرر بود پایان فروردین در آبادان برگزار شود. این دانش‌آموز نخبه قرآنی در رشته حفظ ویژه (حفظ ۵ جزء قرآن کریم) در این مسابقات شرکت کرده است اما خود حافظ ۱۵ جزء قرآن کریم بود.کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش شهرستان خرمشهر عنوان کرد: مرحوم در خانواده‌ای قرآنی پرورش یافت و دارای یک برادر بزرگتر (حافظ قرآن کریم) و یک خواهر کوچکتر (حافظ کل قرآن کریم) بوده است.صالحیان پور گفت: پیکر مرحوم علیرضا غبیشاوی که در پایه هشتم تحصیل می کرد، عصر روز سه‌شنبه ۱۵ فروردین‌ماه در خرمشهر به خاک سپرده  شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد