سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

استقبال بسیار گسترده ای از تشکیل جمنا در خوزستان صورت گرفت

سید کریم حسینی
شناسهٔ خبر: 3944170 -
اهواز - سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) خوزستان گفت: استقبال بسیار گسترده ای از تشکیل این جبهه در خوزستان شده و افراد دلسوز نیز اعلام رضایت و خوشحالی خود را اعلام کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کریم حسینی پیش از ظهر امروز در نشست خبری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان اظهار کرد: اساس تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب با توجه به نیاز به سازماندهی نیروی جدید، کارآمد و انقلابی با هدف وحدت پایدار است که در خوزستان به تبع سایر استان ها تشکیل شد. ۲۷ شهرستان استان در حال حاضر شاهد فعالیت این جبهه مردمی هست.

وی افزود: استقبال بسیار گسترده ای از تشکیل این جبهه در خوزستان شده است و افراد دلسوز نیز اعلام رضایت و خوشحالی خود را داشته و در واقع مایه دلگرمی ما شدند. به هر حال عرصه سیاسی کشور و فعالیت های احزاب نیاز به یک حضور همیشگی و مؤثر داشت که به نظر می رسد جبهه مردمی با اصل قرار دادن وحدت پایدار و هم افزایی نیروهای انقلابی و ارزشی در خوزستان تشکیل شده است.

حسینی تصریح کرد: این حضور را به نفع و برای پیشرفت کشور می دانیم و انشاءالله با برنامه های پیش رو موضعی بسیار شفاف و بدون هیچ سکوتی در عرصه های اجتماعی و سیاسی کشور خواهیم داشت. هدف جبهه به هیچ وجه حذف دیگران نیست و اصلا دیگران را غیرانقلابی تلقی نمی کند بلکه بر اساس اهداف خود حرکت می کند و آغوش آن به روی همه دلسوزان اقنلاب و کشور و تمامی احزاب باز است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان گفت: این حرکت تجمیع حرکت های باتجربه گذشته ولی با شناخت آسیب های قبلی هست که افق بسیار روشن و با موفقیتی را برای آینده آن در خوزستان پیش بینی می کنیم.

حسینی بیان کرد: به دنبال انجام اقداماتی از سوی دولت و مدیران هستیم تا یک مدیریت کارآمد و انقلابی را شاهد باشیم. فعال بودن و کارآمدی دولت را و همچنین در استان نقد می کنیم. امروز استفاده از ادبیات انقلابی را در مسیر حرکت ساخت کشور نیاز داریم و از ادبیاتی که به دنبال تقابل و دو قطبی کردن جامعه است به شدت اجتناب می کنیم. امروز استفاده از ادبیات جهنمی و سخیف را از سوی شخصیت های تراز اول کشور که متأسفانه اهانت به شعور و آگاهی مردم است را صحیح نمی دانیم و به دور از این ادبیات به سمت یک انتخابات گسترده با حضور خوب و پرشکوه احزاب و تشکل های سیاسی و عموم مردم حرکت می کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد