سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اتصالی برق خانه ای را در مرکز شهر اهواز به کام آتش کشید

آتش سوزی در بزرگرای در آمریکا‎
شناسهٔ خبر: 3944509 -
اهواز- مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع یک حریق در خانه ای مسکونی بر اثر اتصالی برق در مرکز این شهر خبر داد.

مقصود حق شناس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۱ و ۳۱ دقیقه امروز با تماس به سامانه ۱۲۵ این سازمان خبر از وقوع آتش سوزی در منزل مسکونی واقع در خیابان نادری اطلاع رسانی داده شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی ۱۲۵ سریعا آتش نشانان را با امکانات و تجهیزات تخصصی مورد نیاز از نزدیکترین ایستگاه به محل حادثه اعزام کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: با وجود شلوغی خیابان ها آتش نشانان پنج دقیقه بعد در محل حادثه حاضر و با ایمن سازی محل حادثه و استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق را مهار و از گسترش و سرایت آن به دیگر اتاق ها و واحدها جلوگیری کردند.

حق شناس بیان کرد: در این عملیات ۹ مأمور آتش نشان به همراه سه دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات شرکت داشتند. همچنین علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی اتصالی برق از ناحیه کنتور برق گزارش شده است.

حریق خودروی پژو در اثر نشت گاز

وی در ارتباط با حادثه دیگر گفت: شهروندی با تماس با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از حریق خودرویی در شهرستان کارون را اطلاع رسانی کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عنوان کرد: آتش نشانان بلادرنگ در قالب یک تیم متشکل از دو خودروی اطفای و یک خودروی امداد و نجات به دلیل ترافیک سنگین ۶ دقیقه بعد در محل حادثه حاضر شدند. این خودرو در اثر نشت گاز در ناحیه موتور دچار حریق شده بود که این آتش سوزی با حضور آتش نشانان اطفاء شد.

حق شناس در پایان یادآور شد: در اثر این حادثه دو نفر دچار مصدومیت شده که توسط آتش نشانان به آمبولانس اورژانس انتقال داده شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد