سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

آبادان و خرمشهر پنجشنبه میزبان کمیسیون اقتصادی مجلس هستند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: آبادان و خرمشهر پنجشنبه میزبان اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس هستند.

عامر کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر نام‌گذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی تولید - اشتغال عصر چهارشنبه وارد آبادان می‌شوند.

وی افزود: این کمیسیون اولین برنامه سال جاری خود را به بازدید از دو شهر مهم و راهبردی اقتصادی آبادان و خرمشهر آغاز خواهد کرد تا زمینه بررسی تحقق این شعار در این دو شهر مهم محقق شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس به دعوت نمایندگان مردم آبادان و خرمشهر به این دو شهر سفر خواهند کرد و در روز پنجشنبه در جلسه‌ای مشترک با مدیران اجرایی این دو شهر شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: سپس اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس از یادمان شلمچه و گمرک این مرز بازدید خواهد کرد و بعد از آن از مجتمع بندری خرمشهر بادید خواهند کرد.کعبی اظهار داشت: بازدید از آبراه اروندرود، نخلستان‌های اروند، بنادر شهرستان آبادان و جلسه شورای استان را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در سفر سه روزه کمیسیون اقتصادی مجلس است.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین از دروازه‌های استقرار گمرک در ورودی شهرهای آبادان و خرمشهر حضور پیدا خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد