سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

۴۶ مصدوم و یک فوتی نتیجه تصادفات یک روز در خوزستان

تصادف و ترافیک شدید در محور مشهد به تربت حیدریه
شناسهٔ خبر: 3938603 -
اهواز - مدیر روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۴۶ نفر و فوت یک نفر در نتیجه تصادفات رانندگی مختلف در یک روز خبر داد.

رضا رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز سوم فروردین در تصادف یک دستگاه خودروی پژو با یک دستگاه خودروی پراید در جاده رامهرمز- بهبهان سه راهی آغاجاری پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: ساعت هشت و ۲۵ دقیقه صبح نیز یک دستگاه خودروی سمند با یک دستگاه خودروی وانت نیسان سایپا در جاده دهدز ـ ایذه (کیلومتر ۱۵ دهدز) برخورد کرد.

مدیر روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان تصریح کرد: متاسفانه در این تصادف هم پنج نفر مصدوم شدند.

رفیعی خبر داد: در حادثه دیگر که ساعت ۱۰ و ۲۴ دقیقه صبح رخ داد، یک دستگاه خودروی ال ۹۰ در جاده دهدز ـ ایذه واژگون و سه نفر بر اثر آن مصدوم شدند. در تصادفی دیگر که ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح رخ داد یک دستگاه خودروی پراید در محور اهواز ـ شوشتر (کیلومتر۲۵ به سمت شوشتر) واژگون و چهار نفر هم مصدوم شدند.

وی عنوان کرد: یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ هم ساعت ۱۱ و ۲۰ همان روز در محور ایذه ـ اهواز (کیلومتر۱۰ به سمت ایذه) واژگون شد. در این تصادف نیز سه نفر مصدوم شدند.

رفیعی ادامه داد: در سانحه ای دیگر هم یک دستگاه خودروی پژو با یک دستگاه خودروی پراید ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه در محور اهواز ـ شوشتر (نرسیده به پل بند قیل) برخورد کرد. در این تصادف نیز هشت نفر مصدوم شدند.

مدیر روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان یادآور شد: ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه همان روز یک دستگاه خودروی سمند با یک دستگاه خودروی پژو پارس در جاده لالی ـ مسجدسلیمان (پنج کیلومتر بعد از هفت شهیدان به لالی) برخورد و در نتیجه پنج نفر مصدوم شدند.

وی اضافه کرد: ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه نیز یک دستگاه خودروی پراید در محور شوشتر-اهواز (کیلومتر پنج بعد از پل بند قیل به شوشتر) واژگون و منجر به مصدومیت سه نفر شد.

رفیعی تصریح کرد: ساعت ۱۶ و ۳۳ دقیقه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ (راهیان نور) با یک دستگاه خودروی پراید در محور اهواز ـ خرمشهر (جاده قدیم کیلومتر۳۰) برخورد و پنج نفر در این تصادف مصدوم شدند.

وی در ارتباط با حادثه دیگری گفت: ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه نیز یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی پراید با عابران پیاده در میدان امام حسین (ع) شهر حر در شهرستان شوش برخورد و منجر به مصدومیت چهار نفر می شوند. 

مدیر روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان اظهار کرد: ساعت ۲۲ و ۴۵ دقیقه نیز یک دستگاه خودروی پراید روبروی دانشگاه فرهنگیان بین اندیمشک و شهرک آزادی با درخت برخورد و متأسفانه راننده جان خود را از دست داد.رفیعی در پایان گفت: ساعت ۲۲ و ۴۷ دقیقه نیز یک دستگاه کامیون پشت بیمارستان امیرالمومنین اندیمشک واژگون و راننده آن مصدوم می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد