سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

خبرگزاری فارس در تمام شهرهای خوزستان خبرنگار فعال می‌پذیرد

خبرگزاری فارس در تمام شهرهای استان خوزستان از جمله اهواز، شوشتر، شوش، دشت آزادگان، اندیمشک، دزفول، خرمشهر، آبادان، بهبهان و مسجدسلیمان خبرنگار فعال می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، خبرگزاری فارس با توجه به توسعه فعالیت خود و آغاز به کار سایت استانی تعدادی خبرنگار فعال در شهرهای مختلف خوزستان را جذب می‌کند.

مدیرخبرگزاری فارس استان خوزستان درباره شرایط جذب خبرنگاران جدید این رسانه گفت: در شهر اهواز برای بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ورزشی خبرنگار تخصصی بعد از طی مرحله مصاحبه حضوری و انعقاد قرارداد همکاری استخدام می‌شود.

عارف دورقی افزود: شرایط اولیه برای جذب این افراد داشتن تجربه مفید و یا تحصیلات مرتبط با فعالیت خبری از جمله ارتباطات، روابط عمومی و روزنامه‌نگاری است.

وی خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس خوزستان برای تکمیل کادر خبری خود همچنین به تعدادی دبیر سرویس دارای تجربه و سوابق حرفه‌ای در خبرنویسی و ویراستاری خبری نیز نیاز دارد.

وی تصریح کرد: همچنین برای بروز رسانی فعالیت این خبرگزاری در شبکه‌های اجتماعی نیازمند یک گرافیست‌ با تسلط کامل به اینترنت و بروز رسانی شبکه‌های اجتماعی است.

مدیرخبرگزاری فارس استان خوزستان در ادامه به جذب خبرنگار در شهرهای شوشتر، شوش، اندیمشک، دزفول، شادگان، خرمشهر، آبادان، بهبهان، دشت آزادگان و مسجدسلیمان اشاره کرد و اظهار داشت: در شهرهای یادشده از فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران توانمند و آشنا به تنطیم و تهیه خبر برای همکاری در این خبرگزاری بعد از طی دوره کوتاه آزمایشی و مصاحبه حضوری دعوت به عمل می‌آید.وی افزود: با تمام خبرنگارانی که برای همکاری در خبرگزاری فارس پذیرفته شوند قرارداد همکاری منعقد می‌شود.

دورقی در خصوص چگونگی اعلام آمادگی برای همکاری و ارسال مدارک و رزومه کاری گفت: علاقه‌مندان به همکاری با خبرگزاری فارس می‌توانند رزومه کامل خود را از طریق پست الکترونیکی farsnews90@gmail.com یا سامانه پیامکی 30005301ارسال کنند تا در خصوص تعیین زمان مصاحبه با آنان هماهنگی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد