سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

/آغاز جمع‌آوری متکدیان و معتادان خیابانی در شوش

فرماندار شهرستان شوش با بیان اینکه معتادان خیابانی از 15 اسفندماه سال جاری جمع‌آوری می‌شوند گفت: متکدیان داخلی و اتباع بیگانه نیز از سطح خیابان‌ها و معابر این شهرستان جمع‌آوری خواهند شد.

رضا نجاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش با اشاره به برگزاری نشست شورای مبارزه با مواد مخدر شوش ضمن تقدیر از طرح و اقدام وزیر محترم کشور در ارتباط با جمع‌آوری معتادان خیابانی از سطح شهرستان‌ها اظهار کرد: وجود معتادان خیابانی علاوه بر بروز عوامل پرخطر و معضلات اجتماعی، زیبنده شهرستان شوش نیست.

وی ادامه داد: طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر، کارتن خواب‌ و پرخطر خیابانی با همکاری بخشداران، شهرداران، بهزیستی و نیروی انتظامی به زودی از 15 اسفندماه آغاز خواهد شد.

فرماندار شهرستان شوش با بیان اینکه این امر نیاز به عزم جدی و یک کار گروهی است یادآور شد: اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر شوش باید گزارشات مربوطه را به صورت هفتگی به دبیرخانه مستقر در فرمانداری ارسال کنند.

نجاتی با اشاره به ضرورت آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها در ارتباط با مواد مخدر بیان کرد: آموزش یکی از مهمترین موضوعات در امر مبارزه با مواد مخدر است که می‌تواند خانواده‌ها و افراد را از خطرات این بلای خانمان سوز حفظ کند.

وی در ادامه به جمع‌آوری متکدیان داخلی و اتباع بیگانه از سطح خیابان‌ها و معابر این شهرستان با مشارکت دستگاه‌های ذیربط تاکید کرد.

فرماندار شهرستان شوش عرضه و فروش قلیان در سطح پارک‌ها و میادین شهر را نیز ممنوع اعلام کرد و اظهار داشت: مرکز بهداشت با همکاری شهرداری نسبت به پلمپ مراکز عرضه قلیان اقدام کنند.

نجاتی در پایان از کشف بیش از 45 کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: در این ارتباط بیش از 238 نفر از عمده و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و 2 دستگاه خودروی پژو 405 نیز توقیف شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد