سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

استقلال خوزستان ساعت 19 دوشنبه به مصاف الجزیره امارات می رود

            اهواز - ایرنا - هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا از فردا دوشنبه نهم اسفند در شهرهای مختلف قاره کهن برگزار می شود و تیم استقلال خوزستان تنها نماینده پیروز ایران در هفته نخست مقابل تیم فوتبال الجزیره امارات به میدان می رود.

به گزارش ایرنا شاگردان سیروس پورموسوی که این رقابت ها را با یک پیروزی شیرین برابر نماینده عربستان آغاز کردند برای کسب نتیجه دلخواه دیگری به میدان خواهند رفت و به طور حتم پیروزی در این دیدار می تواند آنان را به صعود از این گروه امیدوار کند.
از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی داوران بازی الجزیره امارات و استقلال خوزستان مشخص شد.
به گزارش فدراسیون فوتبال، بازی تیم های الجزیره امارات و استقلال خوزستان از گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا ساعت 19روز دوشنبه نهم اسفند در ابوظبی برگزار ، و داوران اردنی این بازی را قضاوت می کنند.
داور وسط محمد ادهم ، کمک اول مونس احمد ، کمک دوم محمود عیسی ، داور چهارم محمد حسن عرفه ، و سن نیتو از مالزی به عنوان ناظر مسابقه و محمد جاسم از قطر به عنوان ناظر داوری است.
در دیگر دیدار این گروه تیم لخویا قطر با الفتح عربستان دیدار می کند. در جدول رده بندی این گروه لخویا قطر در صدر ایستاده است و تیم های استقلال خوزستان، الفتح عربستان و الجزیره امارات در جایگاه های بعدی ایستاده اند.
همچنین تیم فوتبال استقلال تهران ، دوشنبه به عنوان نخستین نماینده ایران در این دوره از رقابت ها به میدان می رود. آبی پوشان از گروه یک این مسابقات برابر التعاون عربستان قرارمی گیرند، این تیم در هفته نخست این رقابت ها با نتیجه 2 بر یک مغلوب الاهلی امارات شد.
استقلالی ها برای صعود از گروه به برد برابر تیم التعاون عربستان نیاز دارند و کسب هر نتیجه دیگری، کار این تیم را با مشکل روبه رو خواهد کرد.
«علیرضا منصوریان» سرمربی استقلال در این دیدار باید برنامه تاکتیکی تیمش را تغییر داده و بین المللی فکر کند. او باید بداند لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا تفاوت های زیادی با لیگ برتر داشته و بازی در آن الزامات خاص خود را دارد. پیروی منصوریان از شیوه ای که در ایران شاگردان خود را روانه بازی می کند، در آسیا جواب مناسبی به او و تیمش نخواهد داد و چنانچه بدنبال صعود از این گروه است باید این رویه را تغییر دهد.
در دیگر دیدار گروه لوکوموتیو تاشکند و الاهلی امارات برابر یکدیگر قرار می گیرند و جدول رده بندی این گروه در پایان هفته نخست با صدرنشینی الاهلی همراه بوده است و تیم های التعاون، استقلال و لوکوموتیو در رده های بعدی قرار دارند.
روز سه شنبه این هفته نیز ابتدا تیم پرسپولیس در چارچوب رقابت های گروه چهار به میدان می رود. شاگردان برانکو ایوانکوویچ که در هفته نخست رقابت های مرحله گروهی بازی قابل قبولی برابر نماینده قدرتمند عربستان به نمایش گذاشتند، در دومین دیدار خود در این گروه مقابل الوحده امارات قرار می گیرند. کسب یک امتیاز در دیدار نخست آن هم در برابر یکی از قدرت های اصلی فوتبال آسیا کار آسانی نبود. به طور یقین، سرخ پوشان با انگیزه بیشتری این رقابت ها را دنبال خواهند کرد.
گفته می شود تعویض های برانکو در دیدار برابر الهلال عربستان یکی از دلایل کسب تساوی این تیم در مقابل الهلال بود، این مربی باید تعویض هایش را در دیدار پیش رو با دقت عمل بیشتری انجام دهد. سرخ پوشان در دیدار نخست همانند سایر تیم های ایران در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا در هفته نخست از ضربات ایستگاهی حریف ضربه خورد. به نظر می رسد ضربات ایستگاهی می تواند پاشنه آشیل نمایندگان فوتبال ایران در این دوره از رقابت ها باشد.
در آخرین دیدار نمایندگان ایران در مرحله گروهی در هفته دوم، تیم ذوب آهن اصفهان از گروه سه مقابل تیم الاهلی عربستان صف آرایی خواهد کرد. نماینده شایسته ایران با کادر فنی جوان خود در دیدار نخست انتظارات کارشناسان و هواداران این تیم را برآورده کرد.
هر چند نماینده اصفهانی ایران در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا در دیدار نخست کمتر به سمت دروازه حریف شوت زد، اما می توان نتیجه پایان بازی را امیدوار کننده دانست.
در دیدار هفته نخست عملکرد مناسب رشید مظاهری سبب شد تا بارها دروازه ذوب آهن از خطر فرو ریختن نجات یابد. او اکنون به تکیه گاه تیم تبدیل شده است و می تواند در ادامه بازی ها در لیگ قهرمانان آسیا کمک های قابل توجهی به روند صعود این تیم از مرحله گروهی کند.
برای نمایندگان ایران در هفته نخست ابوالفضل اعلایی مدافع تیم استقلال خوزستان، امید ابراهیمی هافبک استقلال تهران، محسن مسلمان هافبک پرسپولیس و جری بنگستون مهاجم تیم ذوب آهن گلزنی کردند و نام خود را در جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا ثبت کردند.
در شرق آسیا نیز سه تیم کاشیما آنتلرز، اورا وارد و گامبا اوزکای ژاپن در صدرگروه های E ، F و H قرار دارند و تیم گوانگژو چین نیز در صدر گروه G قرار دارد.
برنامه کامل رقابت های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از این قرار است:
گروه A:
دوشنبه - نهم اسفند
لوکوموتیو تاشکند- الاهلی امارات
استقلال تهران – التعاون عربستان
گروه B
دوشنبه - نهم اسفند
الفتح عربستان – لخویا قطر
الجزیره امارات- استقلال خوزستان
گروه C
سه شنبه - دهم اسفند
بنیاد کار ازبکستان- العین امارات
ذوب آهن اصفهان- الاهلی عربستان
گروه D
سه شنبه - دهم اسفند
الوحده امارات- پرسپولیس
الهلال عربستان- الریان قطر
گروه E
سه شنبه - دهم اسفند
اولسان هیوندای- بریزین استرالیا
میوآنگتونگ یونایتد - کاشیما آنتلرز
گروه F
سه شنبه - دهم اسفند
اوراوارد- اف سی سئول
شانگهای SIPG - وسترن سیدنی
گروه G
چهارشنبه - یازدهم اسفند
سوون سامسونگ – گوانگژو
ایسترن هنگ کنگ- کاوازاکی
گروه H
چهارشنبه - یازدهم اسفند
گامبا اوزاکا- ججو یونایتد کره جنوبی
جیانگسو- آدلاید یونایتد
ورزشی.**9144/ 6037
خبرنگار: سعید قهرمانی انتشاردهنده: عبدالحمید راجی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد