سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

بحران مدیریتی در ستاد مدیریت بحران استان خوزستان

/ وقتی که مردم خسته خوزستان، خسته‌تر می‌شوند
عدم هماهنگی مسؤولان ارشد استان در ستاد مدیریت بحران بار دیگر بر مشکلات مردم افزود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، این روزها استان خوزستان با شدیدترین و عجیب‌ترین اتفاقات مواجه شده، که از طرفی زندگی را برای ساکنان این استان غنی سخت و رنجور کرده است.

از شامگاه جمعه پدیده گرد‌و‌خاک مانند همیشه به استان خوزستان سفر کرد و فضای غبارآلودی را در شهر به شهر خوزستان ایجاد کرد.

بر اساس تصمیم و اعلام ستاد مدیریت بحران در روز شنبه تمام مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام شد.

این مهمان ناخوانده انگار قصد رفتن نداشت و بر اساس نظر سازمان هواشناسی تا امروز یکشنبه ماندگار بود، بر همین اساس طی جلساتی و برای بار دیگر مدارس و مراکز آموزشی در نوبت صبح امروز تعطیل شد.

ستاد مدیریت بحران برای تعطیلی مدارس نوبت بعدازظهر استان خوزستان، تعطیلی یا عدم تعطیلی را در اختیار فرمانداران شهرستان‌ها قرار داد، اما این حکم طولی نکشید که لغو شد و بر اساس این ستاد تمام مدارس در نوبت بعد از ظهر دایر اعلام شد.

اما در این عدم هماهنگی و تصمیمات غیر کارشناسانه، فرمانداران دو شهر بهبهان و خرمشهر تعطیلی مدارس در نوبت بعد از ظهر را اعلام کردند و مدارس این دو شهرستان تعطیل شد.

این همه سوء مدیریت در زمانی اتفاق افتاده است که مردم استان برای راهی کردن فرزندان خود به مدارس دچار سردرگمی شده‌اند.

حال باید دید که آیا ستاد مدیریت بحران استان خوزستان مانند دیگر مشکلات استان از جمله وجود پدیده ریزگرد، قطعی مکرر آب، برق و تلفن و.... داغی بر دل مردم استان خوزستان خواهد بود.

گویا این ستاد مدیریت بحران در مدت اخیر دچار بحران مدیریتی شده است که در بحث تصمیم‌گیری ضعیف و کم‌کار عمل می‌کند.

این عدم هماهنگی باعث رنجش مردم ستم‌دیده و داغ‌دیده استان خوزستان شده است و گویا این مشکل بر دیگر مشکلات رقت‌بار آنها افزوده شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد