سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

آبادان، میزبان کنگره ملی تروما و طب رزم

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از میزبانی این دانشکده از هفتمین کنگره ملی تروما و طب رزم در روزهای پایانی این هفته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، علیرضا آموزنده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشکده علوم پزشکی آبادان میزبان هفتمین کنگره ملی تروما و طب رزم خواهد بود.

وی ادامه داد: این کنگره با همکاری معاونت امداد، بهداشت و درمان کل سپاه در آبادان برگزار خواهد شد.
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی آبادان تصریح کرد: این کنگره طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری  در محل بیمارستان صحرایی علی ابن ابیطالب(ع)، واقع در 13 کیلومتری جاده آبادان-اهواز برگزار می‌شود.
آموزنده عنوان کرد: همچنین در خلال این کنگره، پنجمین آیین اعطای جایزه ملی شهید رهنمون نیز ساعت 15 روز پنجشنبه هفته جاری در محل اردوگاه شهید باکری خرشهر برگزار خواهد شد.

وی در تشریح موضوعات این کنگره، یادآور شد: طب رزم متمرکز بر موضوعات و شرایط رزمی، جنگی، حوادث غیرمترقبه، مجروحین و مصدومیت‌های ناشی از ترکش، تیر و خمپاره است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی آبادان در پایان در رابطه با شرایط بیمارستان صحرایی علی ابن ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: سال گذشته دانشکده علوم پزشکی آبادان بیمارستان صحرایی علی ابن ابیطالب(ع) که از بیمارستان‌های فعال در سال‌های دفاع مقدس بود را تعمیر، تجهیز و نوسازی کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد