سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

ورود قوه قضائیه به پرونده بحران اخیر خوزستان

/استیضاح وزیر نیرو و طرح سؤال از رئیس جمهور در دستور کار نمایندگان خوزستان

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان خوزستان در نامه‌ای به آیت الله آملی لاریجانی خواستار ورود قوه قضائیه به پرونده بحران اخیر استان شدند.


فریدون حسنوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک با اعلام این خبر اظهار کرد: در جلسه اخیر مجمع نمایندگان استان خوزستان طرح سؤوال از رئیس جمهور و استیضاح وزیر نیرو مورد بررسی قرار گرفت.وی ادامه داد: نمایندگان خوزستان خواستار افزایش نگاه ملی به شکل جدی ریزگردها و تبعات گسترده اقتصادی و اجتماعی هستند لذا طرح سؤال از رئیس جمهور می‌تواند این موضوع را محقق کند.وی افزود: همچنین در این جلسه ارسال شکوائیه به رئیس قوه قضائیه برای برخورد با مسببان بحران اخیر خوزستان نیز در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم قوه قضائیه و سازمان بازرسی با بررسی همه جانبه این بحران با مسببان واقعی برخورد قاطع و قانونی کنند.

حسنوند لزوم پیگیری جدی و قاطع حوادث اخیر خوزستان را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار کرد: در دیدار اخیر مجمع نمایندگان خوزستان با رئیس مجلس وی خواستار حضور چهار وزیر کابینه و همچنین خانم ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در کمیسیون انرژی و بررسی این موضوع شد.

وی افزود: بهر حال نمایندگان مردم خوزستان به شکل و عملی در حال پیگیری مطالبات به حق مردم استان هستند و امیدواریم نتایج خوبی از این پیگیری‌ها بدست بیاید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد