سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تدوین سند اشتغال استان خوزستان در هفته‌های آینده

/ چالش‌های خوزستان به صورت ویژه در رصد هیات دولت قرار گرفته است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر تدوین سند اشتغال استان خوزستان در هفته‌های آینده، گفت: چالش‌های خوزستان به صورت ویژه در رصد هیات دولت قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، علی ربیعی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک با کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر خود به خوزستان، اظهار کرد: حضور سه وزیر و اعضا کمیسیون اجتماعی مجلس در استان خوزستان، نشان‌دهنده مهم بودن مشکلات این استان برای ما است.

وی با تاکید بر اینکه خوزستان نماد غرور ملی است، ادامه داد: مشکلات و چالش‌های استان خوزستان به صورت ویژه و مهم در حال رصد در دولت است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نقش مهم نخبگان گفت: نخبگان نقش مهمی در بحث آسیب‌شناسی مشکلات و ایجاد راه‌حل برای رفع آنها را دارند.

ربیعی با تاکید بر اینکه سند اشتغال استان خوزستان در هفته‌های آینده تدوین خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما در هفته‌های آینده نشست شورای عالی اشتغال را با حضور ریاست جمهوری خواهیم داشت.

وی افزود: برای بحث اشتغال حدود هزار میلیارد تومان از اعتبارات وزارت‌خانه و همچنین یک و نیم میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی اختصاص گرفته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد