سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

وزیر کشاورزی از کانون‌های ریزگرد در اهواز بازدید کرد

وزیر جهاد کشاورزی که از سوی رئیس جمهوری و هیات دولت برای مقابله با معضل ریزگردها (کانون‌های داخلی) در استان خوزستان ماموریت یافته است، امروز به منظور آغاز ماموریت خود و در سفر به خوزستان از کانون ریزگردها در اهواز بازدید کرد.

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، محمود حجتی به همراه تعدادی از معاونین خود صبح امروز از کانون‌های ریزگردها در شرق و جنوب اهواز که وسعت آن‌ها به 130 هزار هکتار می‌رسد، بازدید کرد.

 

وسعت کل کانون‌های بحرانی ریزگرد در استان خوزستان به 345 هزار هکتار می‌رسد که شامل مناطق شرقی، جنوب شرق استان، غربی و شهرستان‌های امیدیه، هندیجان و خرمشهر می‌شوند.

 

در این بازدید معاون برنامه ریزی وزیر، رییس سازمان جنگل‌ها، مدیرعامل موسسه جهاد نصر و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان وزیر را همراهی می کنند. ظاهرا قرار است پس از بازدید از این کانون‌ها وزیر در نشستی که در استانداری خوزستان برگزار می‌شود، حضور یابد.

 

به گزارش ایسنا، معضل ریزگرها چند سالی است که گریبانگیر مردم شهرهای خوزستان شده است اما هنوز و پس از چند سال، برای حل این مشکل اقدام عاجلی صورت نگرفته است و خوزستانی ها همچنان خاک می خورند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد