سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

ورود چراغ خاموش وزیر جهادکشاورزی به اهواز

!/ همراهی متولیان سایت‌های بی‌نام و نشان و بی‌خبری خبرگزاری‌ها!
در حالی که خبرها از حضور وزیر جهاد کشاورزی در عصر امروز حکایت داشت اما برخی متولیان سایت‌های خبری بی‌نام و نشان نزدیک تیم رسانه‌ای استانداری خبر از ورود و بازدید جهادکشاورزی خبر داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، با وجود تلاش رسانه‌های تاثیرگذار و رسمی برای برقراری ارتباط صادقانه با مجموعه استانداری خوزستان اما برخی افراد نفوذی که کارنامه بسیار تاریکی در فعالیت‌های اجتماعی و رسانه‌ای در استان دارند این روزها با نفوذ در مجموعه استانداری علاوه بر اینکه اقدام به تخریب و تحطئه رسانه‌های رسمی و شناسنامه‌دار استان کرده‌اند متاسفانه خود میدان‌دار همه مراسم‌های رسمی شده‌اند.

نمونه بارز آن حضور در همه جلسات و حتی دید و بازدید مسؤولان اجرایی کشور که بعضا خبرگزاری‌های رسمی از آن بی‌اطلاع هستند و همچنین اطلاع یافتن زودهنگام از همه جابه‌جایی‌ها و تغییرات مدیریتی در سطح استان است.

بهر حال انتظار رسانه‌های حقیقی و دلسوز استان از شخص استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری پی بردن به ماهیت مخرب این افراد و سامان بخشی به تعامل سازنده‌تر با رسانه‌های رسمی و فعال است.

با این حال وزیر جهادکشاورزی که بنا به اخبار اعلام شده قرار بوده عصر امروز وارد اهواز شود صبح امروز سفر خود را آغاز کرده و هم‌اکنون مشغول بازدید از مناطق مختلف کانون‌های داخلی تولید گرد و غبار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد